چهارشنبه 14 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> اخراج مهدوي‌كيا، داور:‌ مهدوي كيا به من گفت گاو! (+ ویدئو)

مهدوي‌كيا در اولين نمايش با استيل نمايش نسبتا‌ خوبي داشت و گل اول اين تيم را پايگذار كرد با اين حال پايان اولين بازي او در ليگ ايران برخلاف انتظار همه ما بود

سايت گل ـ‌ بازيكن سابق تيم ملي ايران 66 دقيقه بعد بازگشت به ليگ برتر توسط داور بازي از زمين اخراج شد. در حالي كه او در يك فعل و انفعال توپ را از دست داد،‌ سوت داور مسابقه را متوقف كرد و بخشي‌زاده به سمت مهدوي‌كيا آمد و با تصميمي عجيب او را از زمين اخراج كرد.

اين اتفاق باورنكردني در شرايطي رخ داد كه هيچكس فكر نمي‌كرد مهدي هدف كارت قرمز داور باشد اما داور در مشورتي با كمك خود، تصميم را نهايي كرده و اولين تجربه ليگ برتري كاپيتان را با پاياني تلخ مواجه كرد.

مهدوي‌كيا كه اين اخراج را باور نداشت، براي خروج از زمين لحظاتي مقاومت كرد اما در نهايت رأي داور را پذيرفت اين در حالي بود كه حميد استيلي سرمربي استيل حامد كاويانپور و علي كريمي به شدت به اين تصميم معترض بودند.

اين تصميم در شرايطي اتفاق افتاد كه فولاد در اين بازي با يك پنالتي مشكوك از حريف جلو افتاده بود. آنطور كه در تصاوير مسابقه‌ قبلي فولاد هم به نظر مي‌آمد،‌ پنالتي بازي قبلي هم منصفانه نبوده است.

كمك داور:‌مهدوي كيا به من گفت گاو!

كيا لحظاتي بعد از اخراج كنار نيمكت استيل رفت و با خوردن آب چند كلمه‌اي خطاب به داور به زبان آورد. ظاهراً كل ماجرا اين بوده كه مهدي خطاب به كمك داور گفته است:«اين كه نشد، چقدر خطا مي‌گيري؟» و كمك داور با صدا كردن داور به او گفته است كه:«مهدوي‌كيا به من گفت گاو!» چيزي كه از مهدوي‌كيا بعيد است. او بازيكني است كه هميشه با اخلاق خوبش به يادش مي‌آوريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016