یکشنبه 10 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> عکسی از خانواده احمدی نژاد در سفر وی به نيويورک که سايت رسمی رئيس جمهور آن را حذف کرد

سايت الف ـ به دنبال انتشار خبر درخواست ويزا برای سفر همسر، پسر، عروش، دختر، داماد و نوه رئيس جمهور برای سفر به آمريکا به همراه هيات ديپلماتيک ايران و تکذيب حضور داماد، دختر و نوه رئيس جمهور در اين سفر، توسط دفتر رئيس جمهور؛ برخی رسانه ها و بينندگان چنين برداشت کرده بودند که خبر همراهی خانواده آقای احمدی نژاد در سفر نيويورک تکذيب شده است.

برای رفع سوتفاهم و اثبات حضور برخی از اعضای خانواده آقای احمدی نژاد در اين سفر کاری، يک عکس از اين سفر منتشر می شود. اين عکس را سايت رسمی رئيس جمهور (president.ir) منتشر کرده بود ولی اکنون از سايت خود حذف کرده است.

در اين عکس، مهدی احمدی نژاد، عروس و مادر عروس رئيس جمهور در رديف وسط مشخص هستند.

يادآوری می شود درفهرست افرادی که امسال برای همراهی رئيس جمهور در سفر کاری به نيويورک، برايشان درخواست ويزای آمريکا شده بود نام همسر، پسر، عروس، دختر، داماد و نوه رئيس جمهور وجود داشت ولی داماد و دختر و نوه رئيس جمهور به دليل نرسيدن يا عدم صدور ويزا نتوانستند آقای احمدی نژاد را در اين سفر همراهی کنند اما پسر، عروس، همسر و مادر عروس رئيس جمهور (همسر آقای مشايی) در اين سفر حضور داشته اند و در عکس فوق به روشنی حضور دارند.

اکنون لازم است دفتر رئيس جمهور بدون بهانه جويی به اين سوالات پاسخ دهد:

هزينه سفر امسال رئيس جمهور به نيويورک، چقدر بوده است و همراه بردن اعضای خانواده رئيس جمهور (شامل پسر و عروس) در سفر به آمريکا چه توجيهی داشته است؟

متاسفانه دفتر رئيس جمهور از خبرنگار الف برای جلسات مصاحبه با رئيس جمهور محترم دعوت نمی کند و با حضور خبرنگار الف در اين جلسات مخالفت می کند. به همين دليل از خبرنگاران ديگر رسانه ها که چنين امکانی برايشان مهياست دعوت می شود خيلی صريح و روشن سوالات فوق را از آقای احمدی نژاد بپرسند و همچنين از ايشان توضيح بخواهند که چرا فرزندان ايشان در سال ۱۳۸۷ بدون نوبت عازم حج تمتع شده اند؟





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016