جمعه 9 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> سرقت مسلحانه در پیست موتورسواری برازجان‎ (+ ویدئو)

انتشار تصاویری ویدیویی در اینترنت از حادثه تیراندازی و قتل در جریان یک نمایش موتورسواری در نزدیکی شهرستان برازجان در جنوب ایران خبرساز شده است.

در این تصاویر ویدیویی که در سایت یوتیوب منتشر شده است و صدای محیط را با خود ندارد، افراد مسلحی دیده می شوند که ظاهرا در یک پیست خاکی موتورسواری به سوی دیگران تیراندازی می کنند.

به نظر می رسد که یکی از ضاربان توسط افراد حاضر در صحنه دستگیر می شود و مورد ضرب و جرح قرار می گیرد.

تعدادی از جوانان هم که مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند روی زمین دیده می شوند که بعضی از آنها با دست از دیگران کمک می خواهند.
برازجان

ظاهرا یکی از ضاربان توسط حاضران بازداشت می‌شود

کاربران محلی در فضای مجازی نوشته اند که این تصاویر به حادثه تیراندازی روز جمعه دوم دی (۲۳ دسامبر) در نزدیکی شهر آبپخش در شهرستان دشتستان مربوط است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مقامات شهر به رسانه های محلی گفته اند که ضاربان قصد سرقت مسلحانه یکی از موتورسیکلت ها را داشتند، اما وقتی با مقاومت صاحب آن مواجه شدند، به سوی او و سایر حاضران تیراندازی کردند.

سایت اینترنتی "نوا جنوب" نوشته است که در جریان این تیراندازی سه تن از جوانان حاضر در محل کشته شده اند.

همچنین به گزارش هفته نامه "اتحاد جنوب"، برادر شهردار سابق برازجان در میان کشته شدگان است و یک پسر ۹ ساله هم در جریان حادثه زخمی شده است.
تجمع معترضان

تحصن کنندگان در مقابل دادگستری شهرستان دشتستان خواهان اعدام ضاربان پیش از دفن کشته‌شدگان بودند

به نوشته این هفته نامه، در حالی که عده ای از جوانان برای تماشای نمایش موتورسواری به جاده قدیم فرودگاه آبپخش رفته بودند، "دو سارق مسلح با دو اسلحه کلاش در محل حاضر و به ربودن موتور یکی از حاضرین اقدام می کنند که با مقاومت موتورسوار مواجه می شوند... سارقین با شلیک گلوله به پای راکب و دیگر موتورسواران و تماشاچیان و زخمی کردن آنها، خشم مردم را بر می انگیزند".

سرتیپ رضا محمدی یگانه، فرمانده پلیس استان بوشهر به سایت خبری "سوک" گفته است که هر دو ضارب با "کمک مردم" در کمتر از یک ساعت پس از حادثه بازداشت شدند.

او تعداد مجروحان حادثه را پنج نفر اعلام کرده است.

به نوشته سایت "سوک"، صدها تن از مردم شهر آبپخش روز شنبه ۳ دی ماه در اعتراض به عدم وجود امنیت در این شهر جاده بوشهر به خوزستان را مسدود کردند.
برازجان

مرکز شهرستان دشتستان، شهر برازجان است

آنها در روز دوشنبه ۵ دی ماه هم در مقابل دادگستری شهرستان دشتستان در شهر برازجان تجمع کردند و خواهان "قصاص فوری" ضاربان شدند.

مسئولان دادگستری و فرمانداری دشتستان به معترضان اطمینان داده اند که ضاربان به سرعت محاکمه و مجازات خواهند شد.

در رسانه های محلی استان بوشهر گزارش های متعددی در مورد وقوع موارد گوناگون سرقت مسلحانه منتشر می شود.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016