یکشنبه 28 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> واژگون شدن خودرو علی دایی، اولین تصاویر علی دایی پس از سانحه رانندگی

به گزارش آتی نیوز، علی دایی سرمربی راه آهن که با ماشین شخصی خودش به اصفهان رفته بود در راه بازگشت به تهران دچار سانحه رانندگی شد.دایی که به همراه برادرش محمد و ژلکو میاچ در سفر بود در نزدیکی های شهر کاشان تصادف کرد و راهی بیمارستانی در بادرود کاشان شد.

این اتفاق در حالی افتاده است که می گویند خودروی دایی واژگون شده است.نزدیکان دایی حالا عمومی علی دایی را مساعد اعلام کرده اند.

dayeeAccident1.jpg

دایی تا ساعاتی دیگر مرخص می شود ؛ خدا را شکر خوبم ؛ به خیر گذشت!

علی دایی که ساعتی قبل اتومبیلش در کاشان چپ کرده در سلامت کامل به سر می برد.

dayeeAccident2.jpg
دایی که همراه با برادرش محمد و ژلکو میاچ بعد از بازی راه آهن و سپاهان با پورشه معروفش راه افتاده بود تا سریعتر خودش را به تهران برساند در حوالی کاشان کنترلش را از دست داد و واژگون شد. بعد از این تصادف ، این سه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند و سی تی اسکن از سر علی دایی گرفته شد چون کمی خونریزی و شکستگی از ناحیه سر داشت. خوشبختانه نتایج معاینات پزشکی این بوده که دایی در سلامت به سر می برد اما پزشکان برای اطمینان بیشتر از او خواستند چند ساعتی را در بیمارستان و تحت مراقبت پزشکی بماند.

دایی بعد از تصادف در تماسی کوتاه با یکی از نزدیکانش گفت:« حالم خوب است و منتظرم که پزشکان اجازه مرخصی بدهند! خطر به خیر گذشت.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

علت سانحه رانندگی علی دایی اعلام شد

فرمانده پلیس راه کشور جزییات سانحه رانندگی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.به گزارش آتی نیوز، سرهنگ محمدرضا مهماندار درباره سانحه رانندگی علی دایی که امشب ساعت 20:30 در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سرآسیاب رخ داد گفت: «دلیل این سانحه رانندگی عدم توجه به جلو بوده که این مساله منجر به واژگونی خودروی تویوتا پرادوی وی شده است. ماموران پلیس راه استان پس از این حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند که خوشبختانه وضعیت خوبی از دایی مشاهده کردند. او در کنار خودرویش ایستاده بود اما به همراه برادرش و دستیار خارجی‌اش برای بررسی شرایطشان به بیمارستانی در کاشان منتثل شدند.»

وی ادامه داد: «در این سانحه که در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سر آسیاب در کیلومتر 135 به سمت کاشان رخ داده تویوتا پرادوی حامل دایی از ناحیه سقف، شیشه جلو، ستون جلو و بدنه دچار خسارت شده است.»

سرهنگ مهماندار به ایسنا گفت: «بر اساس آخرین اخبار دریافتی علی دایی پس از چند ساعت استراحت، از بیمارستان مرخص خواهد شد. دایی در این سانحه رانندگی با مشکلی روبه رو نشده اما پزشکان اعلام کرده‌اند چون پیش از این بر روی سر دایی جراحی پلاستیک صورت گرفته بهتر است او چند ساعتی را در بیمارستان استراحت کند هر چند در مجموع او با مشکلی روبه رو نیست



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016