جمعه 15 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> اخراج مربی به دلیل کتک‌کاری با یک بازیکن (ویدئو)

بی بی سی - دلیو روسی، سرمربی تیم فیورنتینا، به دلیل حمله فیزیکی به آدام لیائیچ، بازیکن خط میانی این تیم، اخراج شده است.

این اتفاق عجیب هنگامی رخ داد که دلیو روسی در دقیقه ۳۲ در حالیکه فیورنتینا دو بر صفر از نووارا عقب بود، تصمیم گرفت لیائیچ را از بازی بیرون بکشد. این بازیکن صرب از این تعویض اصلا راضی نبود و هنگام خارج شدن از زمین با کف زدن های مکرر مربی‌اش را به تمسخر گرفت.

روسی که به شدت عصبانی شده بود به سمت لیائیچ حمله‌ور شد و او را زیر مشت گرفت. بازیکنان و کادر فیورنتینا سریعا پادرمیانی کردند تا مسئله فیصله یافت. لحظاتی بعد بازی به گونه‌ای که اصلا اتفاقی نیافتاده از سر گرفته شد و فیورنتینا موفق شد دو گل خورده را جبران کند و بازی را با تساوی خاتمه دهد. این نتیجه موجب سقوط تیم نووارا به دسته پایین‌تر شد. اما برای سرمربی فیورنتینا عاقبت خوشی نداشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آندرئا دلا واله، رئیس باشگاه فیورنتینا، پس از پایان این بازی اعلام کرد که آقای روسی به دلیل ضرب و شتم بازیکن این تیم اخراج شده است: "متاسفانه اتفاق بدی بود. عجیب این است که دلیو روسی آدمی بسیار آرام است اما ما چاره‌ای جز اخراج او نداشتیم. این باشگاه در سال‌های اخیر کارهای بزرگی کرده است. متاسفم که اکنون مجبور به اخراج مربی شده‌ایم".

آقای دلا واله اضافه کرد که: "ما با هم صحبت کردیم و او حاضر است که عذرخواهی کند. روسی آدم خوبی است اما ما چاره‌ای جز اخراج او نداشتیم".

فیورنتینا هنوز در خطر سقوط از سری آ به سری ب قرار دارد و هفته آینده بازی مهمی مقابل لچه خواهد داشت. فیورنتینا در صورت تساوی می‌تواند از ماندن در سری آ مطمئن شود اما لچه هم که در معرض سقوط قرار دارد در هفته‌های اخیر از آمادگی بالایی برخوردار بوده است.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016