شنبه 20 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> مشاهده پدیده‎ای نورانی و عجیب در آسمان کشور

خبرآنلاین - حوالی ساعت 22:18 شامگاه امشب (پنجشنبه 18 خرداد 1391)، گزارش‌های متعددی از شهرهای کشور مبنی بر مشاهده پدیده نورانی عجیبی در آسمان منتشر شد. ماهیت این پدیده هنوز مشخص نشده است.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که در آسمان تبریز، همدان، شیراز، کرج، تهران، کرمانشاه، شاهرود و مشهد، پدیده عجیبی دیده شده که ماهیت آن هنوز مشخص نیست.

به گفته برخی شاهدان عینی، نور سفیدی ناگهان منفجر شد و ابری در اطراف آن شکل گرفت که به سرعت گسترش پیدا کرد و نیمی از آسمان را گرفت.

تصویر زیر را علیرضا منشتی از کرمانشاه گرفته است.
iranUFOkol1.jpg

تصویر زیر نیز در آسمان تهران ثبت شده است
iranUFOkol2.jpg

تصویر زیر نیز در آسمان تبریز ثبت شده است
iranUFOkol3.jpg



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هرچند ازماهیت این پدیده هنوز چیزی مشخص نیست، اما مشاهده این پدیده از تمام ایران بدان معنی است که این پدیده در ارتفاعی بسیار زیاد از سطح زمین اتفاق افتاده و انرژی عظیمی نیز در آن آزاد شده است. پدیده مشابهی در خرداد 1386 در آسمان کشور دیده شد که دلیل آن، خالی شدن سوخت مرحله‌ای از یکی از موشک‌های ایالات متحده اعلام شد. تصویر این پدیده را در زیر مشاهده می‌کنید
iranUFOkol4.jpg

پدیده مشابهی نیز در آذر 1388 در آسمان نروژ مشاهده شد که در آن، موشک از مسیر خارج شده روسی مارپیچی نورانی در آسمان ایجاد کرد و از تمام نروژ مشاهده شد
iranUFOkol5.jpg

خبر تکمیلی:
آزمایش موشک روسی، علت مشاهده شی‌ء نورانی در آسمان
وادیم کوال، رئیس بخش حفاظت اطلاعات نیروهای استراتژیک موشکی در وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شی نورانی دیده شده در آسمانهای برخی کشورهای خاورمیانه و روسیه، نتیجه آزمایش موفقیت آمیز موشک بالستیک بین قاره ای Topol بوده است.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016