جمعه 2 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> دیدار حامیان مادران پارک لاله ـ کلن با مسئول کمیسیون امور ایران در پارلمان اروپا (+ تصاویر)

parklalehcolgneEUHR1.JPG

parklalehcolgneEUHR2.JPG
اختر قاسمی - روز چهارشنبه ۲۰ ژوئن، ۳۱ خرداد کمیسیون مربوط به امور ایران پارلمان اروپا جلسه‌ای ماهیانه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلژیک داشت. در حاشیه این جلسه گروهی از حامیان مادران پارک لاله از شهر کلن آلمان با تاريا کرونبرگ، رئيس هيئت نمايندگی امور ايران در پارلمان اروپا دیدار کردند.

parklalehcolgneEUHR3.JPG

parklalehcolgneEUHR4.JPG
حامیان مادران پارک لاله ـ کلن در این نشستی با خانم کروم برگ مسئول کمسیون پارلمان اروپا در امور ایران، در مورد شرایط حقوق بشر در ایران و بخصوص وضعیت زندانیان ( مادران زندانی، زندانیان بیمار، زندانیانی که حکم اعدام دارند و....) به گفتگو نشستند. آنها همچنین در مورد اعدام چهار هموطن عرب در طی چند روز گذشته در استان خوزستان و بی اطلاعی از شرایط برخی زندانیان و خطر اعدام آنها ابراز نگرانی کردند و از خانم کروم برگ تقاضا کردند تا پارلمان اروپا به مسائل حقوق بشر در ایران بیشتر توجه کند و اجازه ندهند که مسئله حقوق بشر تحت تاثیر مسئله اتمی ایران به فراموشی سپرده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حامیان مادران پارک لاله ـ کلن از مسئول کمیسیون امور ایران تقاضا کردند تا برای انعکاس وسیعتر نقض حقوق بشر در ایران بیانیه ها و قطعنامه هایی که در این رابطه از پارلمان اروپا صادر می شود در اختیار رسانه های معتبر اروپایی قرار بگیرد تا بتواند پشتیانی افکار عمومی را جلب کند.

parklalehcolgneEUHR5.JPG

parklalehcolgneEUHR6.JPG
این گروه خواستار ارتباط بیشتر کمیسیون حقوق بشر پارلمان اروپا با نهادها و فعالین حقوق بشری ایران شدند و تاکید کردند که قبل از سفر این هیئت به ایران که قرار است در ماه اکتبر صورت بگیرد اطلاعات خود را در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران از این طریق تکمیل کنند.

حامیان مادران پارک لاله ـ کلن خواستار فشار بیشتر پارلمان اروپا به دولت ایران برای رسیدگی به وضعیت زندانیان، بخصوص زندانیان بیمار همانند نرگس محمدی، زینب جلالیان، محمد صدیق کبود وند، حسین ملکی رونقی، آرش صادقی و ...شدند.

parklalehcolgneEUHR7.JPG

parklalehcolgneEUHR8.JPG
حامیان مادران پارک لاله ـ کلن در پایان مدارکی را که از قبل در مورد فجایع بعد از جنبش سبز آزادیخواهی مردم ایران و اعدام های دهه شصت و بخصوص اعدام های سال 1367 آماده کرده بودند به مسئولین این کمسیون تحویل دادند.

parklalehcolgneEUHR9.JPG

parklalehcolgneEUHR10.JPG

parklalehcolgneEUHR11.JPG



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016