دوشنبه 26 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> صندلی خالی برای امام زمان در دولت احمدی‌نژاد

دیگربان - عبدالعلی گواهی٬ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه «تهران بزرگ» پس از سال‌ها سکوت گزارش‌ها درباره قرار دادن صندلی خالی برای «امام زمان» در برخی جلسات دولت محمود احمدی‌نژاد را تائید کرد.

به گزارش روز شنبه (۲۴ تیر) خبرگزاری فارس٬ آقای گواهی این مطلب را در گردهمایی عقیدتی رزمندگان سپاه تهران بزرگ بیان کرده است.

وی گفته است: «متاسفانه بعضی از افراد این جریان در بدنه دولت نفوذ پیدا کردند و گاهی در مجالس رسمی صندلی خالی برای نشستن امام زمان در کنار خود قرار می‌دادند.»





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه «تهران بزرگ» افزوده که این جریان «در نماز جماعت در صف جلو جایی برای حضور آقا {امام زمان} در نظر می‌گرفتند و باز از این فرا‌تر رفتند و فیلمی با عنوان به سوی ظهور ساخت.»

گواهی همچنین اظهار کرده که تیم احمدی‌نژاد «اکنون در انزوای کامل به سر می‌برند و در حقیقت سرنوشت کسانی که بخواهند با ولایت دشمنی نمایند همین است.»

اظهارات نماینده علی خامنه‌ای در سپاه تهران بزرگ در شرایطی ایراد شده که از سال‌ها پیش گزارش‌هایی درباره رفتار‌های خاص نزدیکان احمدی‌نژاد در ارتباط با امام دوازدهم شیعیان منتشر شده بود.

اوج این گزارش‌ها و انتقاد‌ها به زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ باز می‌گشت که میرحسین موسوی به صراحت از دولت محمود احمدی‌نژاد با عنوان دولت «رمالی» و «جادوگری» نام برد.

با این حال علی خامنه‌ای پس از پایان جنجال برانگیز انتخابات و در تائید نتیجه انتخابات از شخص احمدی‌نژاد و دولت وی دفاع کرد و منتقدانی که چنین مطالبی بیان می‌کردند را «دروغگو» خطاب کرد.

از فرودین ماه سال ۱۳۹۰ که اختلاف احمدی‌نژاد و خامنه‌ای بر سر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات علنی شده است٬ نزدیکان رهبر جمهوری اسلامی نیز به صف منتقدان رئیس دولت دهم پیوسته‌اند.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016