یکشنبه 8 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> افتتاح المپیک لندن و رژه پر حرف و حدیث کاروان ایران (+ تصویر)

کلمه - شب گذشته المپیک ۲۰۱۲ با برگزاری مراسم افتتاحیه این بزرگترین رخداد ورزشی در ورزشگاه استراتفورد، واقع در شرق لندن، به صورت رسمی آغاز شد. اما رژه تیم ایران که بدون حضور اکثر ورزشکاران و با حضور اعضای تیم پزشکی و همچنین علی آبادی در کنار آنها برگزار شد، تعجب بسیاری از مردم را برانگیخت.

پرچم ایران را علی مظاهری، عضو تیم بوکس حمل کرد. تیم ایران در این دوره از مسابقات المپیک، از ۵۳ ورزشکار که در ۱۳ رشته به رقابت خواهند پرداخت، تشکیل شده است که اکثر قریب به اتفاق آنها در مراسم افتتاحیه حضور نداشتند تا استراحت کنند.

حضور محمد علی آبادی رئیس فعلی کمیته ملی المپیک در کاروان، از دیگر عجایب این دوره بود. به طوری که احتمالا او تنها رئیس کمیته المپیک از بین ۲۰۴ کشور بود که در رژه افتتاحیه روی جایگاه نبود و کنار ورزشکاران و تیم پزشکی حضور یافت.

این موضوع حتی در سال های قبل هم سابقه نداشت، به طوری که امیر حسینی دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک ایران و هاشمی طباء رئیس اسبق کمیته ملی المپیک ایران امروز در مصاحبه هایی از این کار ابراز تعجب کرده اند و گفته اند رئیس کمیته ملی المپیک کارت ویژه دارد و باید در جایگاه حضور یابد، نه در خط رژه!

شاید همین موضوع هم بود که باعث شد در زمان رژه کاروان ایران، هیچ مقامی در جایگاه حضور نداشته باشد که دوربین او را نشان دهد.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016