شنبه 14 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> گزارش عینی یک خبرنگار از واژگونی خودروی وزیر راه (+ تصویر)

خبرآنلاین - وزیر راه‌وشهرسازی صبح پنج‌شنبه در مسیر بازدید از پروژه‌‌های مسکونی شهرستان‌های استان‌تهران از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. خبرنگار دنیای‌اقتصاد که در این بازدید حضور داشته جزییات این حادثه را نوشته است.

وزیر به همراه مدیران از فیروزکوه عازم دماوند بودند که در ساعت حدود 9 و 45 دقیقه، درحالی که ستون خودروها (شامل خودرو وزیر و سایر خودروهای هیات‌همراه) با سرعت حدود 110 کیلومتر در اتوبان در حرکت بودند، خودرو حامل وزیر – لندکروز سفید‌رنگ- ناگهان به کناره سمت راست اتوبان (شانه‌خاکی) کشیده شد و بعد از برخورد با ‌گاردریل به مسیر برگشت و سپس با یک‌دور چرخیدن به دور خود مجددا به ‌گاردریل وسط اتوبان اصابت کرد و بعد از آن با عبور از روی ‌گاردریل در محوطه خاکی وسط اتوبان 4 دور معلق خورد و در دور پنجم روی ‌گاردریل‌ها توقف کرد. چند ثانیه بعد از آن، وزیر، رییس بنیادمسکن، محافظ‌ و راننده بدون آنکه آسیب جدی دیده باشند، از خودرو پیاده شدند طوری که بازشدن 8 کیسه هوا در فاصله بین 4سرنشین و شیشه‌‌وستون خودرو، آنها را از مرگ ناشی از واژگونی نجات داد.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در این حادثه، فقط رییس بنیادمسکن از ناحیه پشت‌گوش دچار زخم و جراحت شد و علی نیکزاد نیز به دلیل سابقه دیسک‌کمر، از این ناحیه دچار درد شدید شد.نیکزاد بعد از حادثه به بیمارستان چمران منتقل شد و کمتر از یک‌ساعت بعد از بستری‌شدن در ICU، وزیر دفاع و معاون اول رییس‌جمهور از او عیادت کردند.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016