شنبه 29 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> تصاویر جدید از عامل انتحاری حادثه نمازجمعه چابهار

زاهدان پرس: حمزه سراوانی یکی دیگر از فریب خوردگان انتحاری می باشد که دیرور ظهر قصد داشت با به هلاکت رساندن تعدادی زن و کودک به بهشت برود

گفتنی است این گروه تروریستی یکی از شاخه های جدا شده از گروهک ریگی پس از دستگیری عبدالمالک می باشد.

جزئیات حادثه تروریستی چابهار
معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات حادثه تروریستی امروز جمعه در بندر چابهار واقع در جنوب این استان، گفت: بر اثر این اقدام كور دو نفر شهید شدند.

رجب علی شیخ زاده طی گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی، اظهار داشت: ماموران انتظامات مسجد امام حسین(ع) در یكی از وروردیهای ایست و بازرسی منتهی به محل برگزاری نماز جمعه به یك نفر مشكوك می شوند. وی اظهار داشت: این فرد بلافاصله پس از شناسایی اقدام به فرار می كند كه دو نفر از ماموران انتظامات به تعقیب وی پرداخته و پس از بی توجهی عامل تروریست به فرمان ایست و تیر اخطار هوایی، او را مورد هدف قرار می دهند. وی گفت: فرد تروریست جلیقه انفجاری به تن داشته است و بر اثر اصابت یكی از گلوله ها به آن منفجر كه باعث هلاكت وی شده و تركش هایش به دو نفر مامور تعقیب كننده كه از بسیجیان محلی بوده اند، اصابت می كند.

hamzehSarvani4.jpg
نفر اول از سمت چپ، شهید حامد بزی، دانشجوی بسیجی که دیروز در انفجار انتحاری چابهار به شهادت رسید، دریک اردوی جهادی

معاون استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با وجود فوریت در امداد صورت گرفته، درمان این دو نفر بسیجی نتیجه نداد و با فاصله زمانی از یكدیگر به شهادت رسیدند. شیخ زاده بیان داشت: همچنین در نزدیكی انفجار صورت گرفته سه نفر خواهر و برادر كه قصد عبور از خیابان داشتند به دلیل موج انفجار و اصابت تركش بمب زخمی و شوكه شدند.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 









ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016