چهارشنبه 15 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> گردهمایی برای نجات جان نسرین ستوده در برابر پارلمان اروپا در بروکسل (ويدئو)

بنا به درخواست انجمن های مدافع حقوق بشر ایرانی، پارلمان اروپا در بروکسل با نصب عکس های نسرین ستوده و جعفر پناهی بر سر در این پارلمان موافقت کرد. این کار دوشنبه، سوم دسامبر، انجام شد.

برای پشتیبانی از نسرین ستوده و جعفر پناهی و برای سپاسگزاری از نمایندگان پارلمان اروپا، پنج انجمن ایرانی از بلژیک به همراه شبکه «همبستگی برای حقوق بشر در ایران» یک گردهمایی در روز سوم دسامبر، در برابر پارلمان اروپا در بروکسل برگزار کردند.

در این گردهمایی ایزابل دوران، معاون پارلمان اروپا؛ باربارا لوخبیلر رئیس کمیسیون حقوق بشر پارلمان اروپا؛ شهلا شفیق، نویسنده، پژوهشگر و فعال جنبش زنان و عضو کمیته مستقل ضد سرکوب شهروندان ایرانی در پاریس؛ مسعود اسدالهی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر؛ پیر وانری استاد دانشگاه آزاد بروکسل؛ حسن نایب هاشم، پزشک و مدافع حقوق بشر؛ حمید داداشلو نماینده پنج انجمن ایرانی در بلژیک و سه عضو شورای هماهنگی شبکه «همبستگی برای حقوق بشر در ایران» فاطمه رضایی، پرویز مختاری و بهمن امینی درباره سرکوب و نقض حقوق بشر در ایران صحبت کردند. آنها همبستگی خود را با جعفر پناهی و به ویژه نسرین ستوده، سمبل مبارزه آزادادیخواهانه مردم ایران، ابراز کرده و اعلام کردند تمام تلاش خود را به کار خواهند برد تا جمهوری اسلامی را وادار سازند به خواست های نسرین ستوده پاسخ گفته و او به اعتصاب غذای خود پایان دهد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016