چهارشنبه 16 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> قرارداد فرانک میرقهاری با هایده + تصویر قرارداد و عکس

قدیمی ها - این قرارداد که تصویرش را در ادامه می بینید، شش ماه دیگر هم تمدید گردید ولی بعد از سه ماه قرار شد که هارمونی گروپ (کمپانی فرانک میرقهاری) برنامه بزرگی برای نوروز برگزار نماید.

faranakHayedeh1.jpg
فرانک میرقهاری می گوید: در نتیجه به خانم هایده پیشنهاد دادم جائی دیگر نخواند تا کاستی که با شرکت ترانه داشتند برای نوروز بیرون بیاید و ایشان گفتند: یک قرار داد برای دو شب در یک نایت کلاب در سانفرانسیسکو دارم و بعد از آن که برگشم برای سه شنبه به منزلشان بروم و قرارداد جدید برای نوروز ببندیم که متأسفانه پنجشنبه آخرین روزی بود که من ایشان را دیدم و روز شنبه ساعت 3 بعداظهر خبر فوتشان را شنیدم که بسیار روی من اثر ناگوار گذاشت. چون سال های سال با هم کار می کردیم و بیشترین کنسرت هایش را با من داشته اند. هشت سال تمام یک هفته در میان در تیروم بورلی سنتر و شِموا بورلی هیلز و همچنین برنامه انتخاب دختر شایسته به همراه کنسرت های نوروزی و کنسرت های دیگر و سیزده بدر و... با هم همکاری می کردیم. یادش گرامی...

faranakHayedeh2.jpg



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هایده یک همکار خوب، هنرمندی بسیار دقیق و محبوب همگان بود ما با هم روزها و شب های بسیار خوبی داشتیم او برای من همیشه زنده است و این هم یکی از عکس های به یاد ماندنی که در منزل هایده گرفتیم. از راست به چپ فرانک میرقهاری، هایده به همراه یکی از دوستانمان، کامران، کیوان، مهستی، عباس شاکری آخرین همسر هایده، سهراب محوی و آخرین فرد هم یکی دیگر از دوستانمان می باشد.

تشکر از فرانک میرقهاری عزیز که این تصاویر را در اختیار مجله اینترنتی قدیمی ها گذاشتند.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016