پنجشنبه 3 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> انتشار تصویری از مهدی کروبی در کنار دریا + توضیح محمدتقی کروبی

سایت نقد دولت عکسی از مهدی کروبی، منتشر کرده است، که نشان میدهد وی در ساحل دریا در حال قدم زدن است. به گزارش رادیو فرانسه این اتفاق در حالی است که پسر وی در گفتگو با ناظران عنوان کرد وی در تهران است. جدا از احتمال جعلی بودن عکس به نظر میرسد این عکس در صورت صحت تاکنون در جایی منتشر نشده است و نمیتوان در مورد تاریخ و محل آن اظهار نظر کرد. این عکس در حال بازنشر در بین کاربران نزدیک به جناح راست در گوگل پلاس است.

محمدتقی کروبی پسر مهدی کروبی میگوید:





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آقای کروبی طی سال‌های اخیر مانند مهندس موسوی چند بار به مسافرت برده شده اند که هر بار خبرهای آن از سوی سایت سحام و یا کلمه منتشر شده است. این عکس اگر جعلی نباشد احتمالا مربوط به سال گذشته است. زمانی که مهندس موسوی و خانم رهنورد را به شمال ایران بردند و عکسی هم از این ماجرا منتشر کردند. در همان زمان آقای کروبی را نیز به شمال بردند. آقای کروبی در این روزها مسلما در تهران هستند و دو شب پیش نیز به علت وخامت حالشان به بیمارستان منتقل شده اند و از ایشان ام آر آی گرفته شده است و تا دوازه شب نیز در بیمارستان بستری بوده است. مادر ما خواستار جزییات بیماری و علت این ام آر آی شده است که هیچ اطلاعی به ما نداده اند. به نظر میرسد انتشار این عکس در شرایط کنونی، اگر جعلی نباشد احتمالا متعلق به یک سال گذشته است و احتمالا در واکنش به خبر وخامت حال آقای کروبی منتشر شده.
تاکنون ایشان را به علت تجویز دکتر که باید از خانه خارج شوند و نور آفتاب ببینند یک بار به کاشان و یک بار هم به شمال برده‌اند.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016