دوشنبه 14 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> پسران علی خامنه ای در مراسم تنفیذ

ندای سبز آزادی: در غیاب چهره های اصلاح طلب و رییس جمهوری اسبق سیدمحمد خاتمی، فرزندان رهبری روز گذشته در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حسن روحانی شرکت کردند.

معمولا فرزندان رهبر جمهوری اسلامی کمتر در اخبار و رسانه ها هستند. سید مصطفی، سید مجتبی، سید مسعود و سید میثم چهار پسر خامنه ای همگی طلبه هستند و گفته می شود سیدمجتبی بیشتر از سایر برادرانش در مسایل دفتر رهبری دخالت می کند.

نام سیدمجتبی با اولین دور انتخابات ریاست جمهوری احمدی نژاد رسانه ای شد. وقتی خواب نیمه شب مهدی کروبی، نتیجه آرا را به نفع شهردار تازه به دوران رسیده تغییر داد. اینجابجایی در آرا موجب اعتراض مهدی کروبی شد بطوری که در نامه ای بصراحت از دخالت فرزند رهبری در نتیجه انتخابات سخن گفت و نوشت: "اخباری مبنی بر حمایت فرزند محترم شما - آقا سید مجتبی – از یکی از کاندیداها منتشر شد که پس از به تواتر رسیدن این اخبار نگران شدم که مبادا این موضوع مرتبط با دیدگاه حضرتعالی باشد .... و به هر حال مشخص شد که آن حمایتها نظرشخصی آقا مجتبی بوده است ."

این روزها هم سیدمصطفی تاج زاده که بعد از انتخابات مهندسی شده ریاست جمهوری در حبس و انفرادی است بارها گفته است که پرونده اش زیر نظر سیدمجتبی است.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016