دوشنبه 8 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> به تو چه که من برنده انتخابات شدم؟! ورژن کیهانی حسن روحانی!

طنز روزنامه قانون

AnnCurryRouhani.jpg



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسن روحانی حدود یک هفته پیش طی مصاحبه ای با «ان کاری» خبرنگار "ان بی‌ سی" که آدم خجالت می‌کشد اسمش را به فارسی ببرد، در پاسخ به سوالی در مورد هولوکاست گفت: من تاریخ دان نیستم، سیاستمدارم. دیروز که سرمقاله روزنامه کیهان را می‌خواندیم دیدیم نویسنده در سرمقاله‌ای با عنوان «چه دادیم و چه گرفتیم؟» به این جمله رئیس جمهور انتقاد کرده و نوشته روحانی باید در ادامه این پاسخ خود به طور مثال می‌گفت: «البته تعجب می‌کنم که چرا به هیچ مورخی اجازه تحقیق و بررسی در این زمینه داده نمی‌شود.» حالا چون کیهان به موارد بیشتری که روحانی باید به جواب‌هایش اضافه می‌کرد اشاره نکرده ما وظیفه می‌دانیم که جواب‌های رئیس جمهور را تکمیل کنیم. جواب‌های رئیس جمهور در گیومه و جواب‌های تکمیلی بعد از علامت + مشخص شده اند.

- «دولت دنبال اجرای حقوق شهروندی است» البته تعجب می‌کنم چرا دولت آمریکا به دنبال اجرای حقوق شهروندی نیست.

- «از نظر من لحن نامه اوباما مثبت و سازنده بود» + البته مرده شورش را ببرند با این لحن مثبت و سازنده اش.

- «ما می‌خواهیم مردم در زندگی خصوصی‌شان کاملا آزاد باشند» + دیگه باید چکار کنیم؟ مردم خودشان نمی‌خواهند!

- «دیدگاه دولت این است که مردم باید به تمام اطلاعات جهان دسترسی داشته باشند» + در همین راستا برنامه بیست و سی تدارک دیده شده که مردم به اطلاعات جهان از جمله بدبختی و فلاکت غرب به راحتی دسترسی داشته باشند.

- «ما جنگ را ضعف می‌دانیم» + و معتقدیم وقتی می‌شود یک دفعه زد و نابود کرد دیگر جنگ و این سوسول بازی‌ها چیست؟

- «بعد از انتخابات آقای اوباما نامه ای نوشتند و تبریک گفتند، من هم تشکر کردم» + و گفتم به تو چه که من برنده انتخابات شدم؟ تو همه کارها باید فضولی کنی؟

- «ایران به کشورهایی که نگرانی منطقی دارند اعتماد کافی خواهد داد» + ولی من از شما سوال می‌کنم ... (با استایل احمدی نژاد) چرا آمریکا به نگرانی ما راجع به گم شدن مشکوک لباس زیر پیرزن چینی ساکن در منهتن پاسخ قانع کننده ای نمی‌دهد؟ (لبخند قشنگ یعنی من خیلی زرنگم) و در نهایت تبدیل شدن ان کاری به :|

- رئیس جمهور باید «ان کاری» را توجیه می‌کرد که نامش مناسب یک خانم باشخصیت نیست و از آقای حدادعادل و فرهنگستان زبان فارسی تقاضا می‌کرد تا نام او را به مرتضی حیدری تغییر دهد تا از این به بعد این مجری و خبرنگار آمریکا یی بتواند با افتخار سرش را در میان ملت‌های مختلف بالا بگیرد. روحانی هم باید در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای مردم آمریکا می‌گفت: خیلی مواظب خودتون باشین، چون نابودی و فروپاشی غرب
نزدیک است!



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016