سه شنبه 16 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> کشتار وحشیانه پرندگان در عربستان با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و هدف پز دادن!

منبع: وبلاگ ناظران - رادیو فرانسه

شکار غیرحرفه ای پرندگان تفریحی پرطرفدار در عربستان سعودی است، اما به تازگی شکارچیانی پیدا شده اند که از تکنولوژی هایی غیرقانونی برای کشتار وحشیانه پرندگان در این کشور استفاده میکنند.


حالا دیگر تکنولوژی به کمک افرد عادی آمده است تا دیگر، شکار پرندگان از شکل ساختن پرندگان چوبی و تقلید صدای آنها با استفاده از برخی سوت ها گذشته باشد و برای تبدیل به شدن به یک شکارچی که هر شب دست پر به خانه برمیگردد کوچکترین نیازی به تجربه و مهارت نیست. حالا کسانی که نام خود را شکارچی گذاشته اند میتوانند با استفاده از تکنولوژی های جدید صدها پرنده را به نقطه ای جلب کنند و سپس با کمترین تلاش و استفاده از یک تور، این پرندگان را میکشند و سپس عکس و فیلم های این کار را برای پز دادن در شبکه های اجتماعی منتشر میکنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«برد کالر» وسیله ای جدید است که توانایی جذب گونه های فراوانی از پرندگان را به دلخواه کاربر آن دارد و به تازگی محبوبیت فراوانی در بین مردم عربستان پیدا کرده. ویدئوهای فراوانی را که «شکارچیان» از کشتار پرندگان در این کشور منتشر کرده اند، موجب نگرانی فعالان محیط زیست و مدافعان حقوق حیوانات شده است، به خصوص که گونه های در معرض خطر فراوانی همچنان توسط این دستگاه های پیشرفته هر روزه در این کشور کشته میشوند. بسیاری از مدافعان حقوق بشر خواستار ممنوعیت فروش این دستگاه ها شده اند. وسایلی که به راحتی میتواند به هر فرد عادی ای اجازه دهد صدها پرنده را به راحتی بکشد.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016