دوشنبه 6 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> پگاه آهنگرانی بازداشت شد (تصویر)

پارسینه: پگاه آهنگرانی بازیگر سینما و تاتر بازداشت شد. پگاه آهنگرانی فرزند منیژه حکمت از کارگردانان سینمای ایران است.

تصویری از صفحه فیس بوک منیژه حکمت:





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش سایت تقاطع پگاه آهنگرانی، پیش از این نیز در تیرماه سال ۹۰ و در حالی که قرار بود به دعوت دویچه وله و با سفر به آلمان در مورد بازی‌های جام جهانی فوتبال زنان وبلاگ‌نویسی کند، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از ۱۶ روز با وثیقه‌ی ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد شده بود.

pegahAhangaraniArst.jpg
یک منبع خبری نزدیک به خانواده‌ی پگاه آهنگرانی که نخواسته نامش فاش شود، در گفتگو با تقاطع، علت بازداشت او را اجرای محکومیت یک سال و نیم زندان وی در ارتباط با پرونده‌ی بازداشت پیشینش اعلام کرده است. به گفته‌ی این منبع، این حکم در ماه‌های گذشته از سوی دادگاه تجدیدنظر تایید شده بود اما مسوولان قضایی و امنیتی وعده داده بودند که اجرا نشود.

گفته می‌شود که وی در این پرونده به ارتباط با رسانه‌های فارسی‌زبان بیرون از ایران هم‌چون بی‌.بی.سی فارسی و دویچه‌وله متهم شده بود.

بازداشت دوباره پگاه آهنگرانی در حالی صورت می‌گیرد که او او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ که به پیروزی حسن روحانی منجر شد، از جمله اعضای فعال ستاد انتخاباتی وی بود. او روز ۳۰ خرداد، در مراسم تقدیر از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی، در حضور وی به سخنرانی پرداخته و از جمله از رییس جمهور در آن زمان تازه انتخاب‌شده خواسته بود تا افراد “متخصص” و “باکفایت” را به عنوان هم‌کارانش منصوب کند.

پگاه آهنگرانی در پایان سخنرانی‌اش که با استقبال حسن روحانی نیز مواجه شد، ابراز امیدواری کرده بود که روحانی در انتهای چهار یا هشت سال ریاست‌جمهوری‌اش مجبور نباشد بگوید «مخروبه تحویل گرفتیم و مخروبه تحویل می‌دهیم».



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016