یکشنبه 21 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> قتل یک ماده خرس در کرمانشاه با 100 گلوله! (تصاویر)

مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش کشور گفت: تأیید وجود 100 گلوله در بدن ماده خرسی که 3 روز قبل با وضعیت بد جسمانی در اسلام آباد غرب کرمانشاه پیدا شد مرگ بدون درد را برای پایان زندگی اش رقم زد.

کیوان هوشمند در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: روز چهارشنبه هفته گذشته، چوپانان حاضر در مناطق جنگلی حوزه اسلام آباد غرب طی تماس تلفنی با اداره محیط زیست این شهرستان اعلام کردند که یک خرس را در حالیکه شرایط مناسبی نداشته است مشاهده کرده اند.

bearShot100times1.jpg

bearShot100times2.jpg

مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران گفت: با پیگیری دکتر محمود مرعشی دامپزشک سازمان محیط زیست، این خرس صبح دیروز جهت انجام مراحل تشخیصی و درمانی به کلینیک حیات وحش پردیسان و پس از بیهوش سازی به بیمارستان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران منتقل شد.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 











وی با بیان اینکه پس از انجام سی تی اسکن در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، تیم دامپزشکی با صحنه دردناک و شگفت انگیزی مواجه شدند اظهار داشت: وجود بیش از 100 عدد ساچمه اسلحه شکاری در اندام فوقانی بدن خرس از جمله سر، گردن، دستها و قفسه سینه گویای این بود که چندین گلوله اسلحه شکاری ساچمه زنی از فاصله بسیار نزدیک به سمت سر حیوان شلیک شده است.

هوشمند تصریح کرد: شواهد نشان می داد این ماده خرس چندین روز با تحمل درد و رنج ناشی از وجود تعداد زیادی ساچمه در بدن خود زندگی کرده و به دلیل از دست دادن بینایی و ناتوانی در تغذیه بسیار لاغر و ضعیف شده است.

به گفته وی، نهایتا با تشخیص تیم دامپزشکی، به دلیل ضایعات برگشت ناپذیر و به جهت کاهش درد و رنج حیوان، با تزریق دارو به روش مرگ بدون درد به زندگی ماده خرس قهوه ای پایان داده شد.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016