شنبه 17 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> سیا فیس بوکی و توییتری شد! (تصویر)

ایرنا - خبرگزاری رویترز روز شنبه در گزارشی نوشت: مدت هاست که دستگاه جاسوسی آمریکا (سیا) از طریق پایگاه های اجتماعی، در حال رصد رویکردهای جهانی و پیگرد سرپیچی کنندگان از قانون است، اما روز جمعه خود بطور رسمی عضو دو پایگاه اجتماعی فیسبوک و توییتر شد.

این خبرگزاری افزود: سیا این اقدام را تلاشی برای رساندن بهتر پیام خود و ارتباط مستقیم با توده های مردم اعلام کرد اما در اولین پیام روی توییتر که ساعت ۱۸ دیروز جمعه به وقت گرینویچ و ساعت دو به زمان آمریکا منتشر شد، اشاره ای به کشف اطلاعات حساس (ازطریق این عضویت) نکرد.

در این پیام آمده است: نمی توانیم تاکید یا نفی کنیم که این، اولین پیام ما است!





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اما وارد نشدن اطلاعات زیاد در صفحه توییتر این سازمان اطلاعاتی باعث عدم اقبال به آن نشد و در کمتر از ۹۰ دقیقه اول، تعداد پیگیری های کاربران در آن به ۸۴ هزار رسید و این روند همچنان ادامه دارد.

جان برنان مدیر سیا در بیانیه ای اعلام کرد: سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا از طریق این دو پایگاه (فیسبوک و توییتر) تمایل دارد با توده ها ارتباط مستقیم تری برقرار و اطلاعاتی از ماموریت سازمان، تاریخ آن و سایر تحولات ارائه کند.

به گزارش ایرنا، در این صفحات قرار است برخی اسناد موجود در موزه سازمان اطلاعاتی آمریکا که تاکنون در دسترس عموم نبوده است، اطلاعاتی از رهبران جهان، نقشه ها و اطلاعاتی دیگر منتشر شود.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016