چهارشنبه 15 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> "شادی" سربازان اسرائیلی پس از نابودی مسجد (ویدئو)


وبلاگ ناظران رادیو فرانسه، ویدئویی به تازگی منتشر شده که در آن سربازان اسراییلی درحال نابود کردن یک مسجد هستند و پس از منفجر کردن آن، ابراز خوشحالی و شادی میکنند. اسراییل مدعی شده است این مسجد با تونل های زیرزمینی غزه به اسراییل در ارتباط بوده است.

این ویدئو حدود 5 روز پیش توسط سربازان اسراییلی فیلمبرداری شده است. در این ویدئو مسجدی در یکی از روستاهای خان یونس دیده میشود که به گفته ارتش اسراییل ورودی یکی از تونل های بین غزه و اسراییل از این مسجد بوده و در نتیجه این مسجد به هدفی مشروع برای سربازان اسراییلی بدل شده است.

در این ویدئو سرباز اسراییلی میگوید:
ما منتظر انفجار چیزی معادل یازده تن مواد منفجره، رو و زیرزمین هستیم. این انفجار تقدیم میشود به سه نفری که از رسته ما از ابتدای جنگ کشته شده اند: امیت یئوری، گی بولیند و مشیکو دوینو.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این هنگ از روز ابتدایی نبرد در اینجا بوده است. در مقابل شما میتوانید مسجد را ببینید که یکی از مسیرهای اصلی تونل است که آنها نیز طی چند ثانیه منفجر خواهند شد. در این لحظات فرمانده رسته در حال اعلام دستور به گروه است در چند ثانیه صدای آن شنیده میشود. زنده باد کشور اسراییل... در انتهای ویدئو صدای شادی و خوشحالی سربازان اسراییلی شنیده میشود. یک سخنگوی ارتش اسراییل نیز با ارسال یک ویدئوی دیگر:

به فرانس24 به عنوان مدرک عنوان کرد که ورودی تونلهایی که برای کشتن سربازان اسراییلی به کار گرفته شده در این مسجد است.

یک سخنگوی ارتش اسراییلی مدعی شد سربازان به علت نابود کردن یک خطر احتمالی در آینده پس از انفجار مسجد دست به شادی زده اند.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016