دوشنبه 26 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> تصویری: رابطه پهباد رادارگریز و آبگوشت بزباش!

ف.م.سخن خبرنامه گویا: کور بشوم اگر چشم دیدن نداشته باشم. به خدا تقصیر ما نیست. یکی از آقایان یک چیز می گوید دیگری چیز دیگر ما هم این وسط گیج و سرگردان که به حرف کدام شان گوش بدهیم. همین چند روز پیش آقای اکبر ترکان که برای خودش در صنعت مملکت کسی است گفته است که:

abgooshtghormehS.jpg
بگذارید با خود روراست باشیم ما به جز پخت آبگوشت بزباش و قورمه سبزی در هیچ تکنولوژی صنعتی نسبت به جهان برتری نداریم.

از آن طرف فرمانده نیروی هوافضای سپاه سردار حاجی زاده گفته است که پرواز آرکیو ۱۷۰ ساخت ایران که چیزی ست شبیه به پهباد به غنیمت گرفته شده ی امریکایی ها و حتی بهتر از آن سکته ناقص امریکایی ها را کامل خواهد کرد!

من از حال پرزیدنت اوباما و وزیر دفاع آن کشور خبر ندارم که آیا در سی سی یو بستری شده اند یا نه ولی ما وقتی میان پخت آبگوشت بزباش و ساخت آرکیو ۱۷۰ رابطه برقرار کردیم آن قدر خندیدیم که نزدیک بود قلب مان از کار بایستد. کاش لااقل آقایان یک فاصله ای چیزی میان سخنرانی هایشان بود که این طوری چیزهای بامزه به ذهن ما متبادر نمی شد.

خطیب نماز جمعه ی تهران آیت الله موحدی کرمانی هم که از سکته ی امریکایی ها به وجد آمده عین سخنان سردار را تکرار کرده و لابد آیت الله بهتر از ما می داند که پهباد ساخته شده چه مشخصات فنی یی دارد و چه مهندسی معکوسی بر روی آن صورت گرفته.

و لابد سردار و خطیب نماز جمعه می دانند که یک چیزی هست در اینترنت به نام یوتیوب که در آن انواع و اقسام فیلم ها از جمله پرواز مدل های هواپیماهای رادارگریز را می توان مشاهده کرد.

حالا شما با اینسرت صدای جت روی پرواز هواپیما خواستی آن را بزرگ و سریع نشان دهی٬ با اول و آخر فیلم که نسبت اندازه ی هواپیما و سایه ی آن به باند٬ اندازه ی واقعی آن را مشخص می کند چه خواهی کرد؟

راست اش من به سخنان اکبر ترکان و موضوع آبگوشت بزباش بیشتر باور دارم تا حرف سردار هوافضا و امام جمعه. تا نظر شما چه باشد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016