چهارشنبه 24 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> پیامبر اسلام روی جلد شماره هفته آینده شارلی ابدو (تصویر)

محمد: من شارلی هستم!

ف.م. سخن - خبرنامه گویا
به گزارش روزنامه فرانسوی زبان لیبراسیون٬ شماره ی ۱۱۷۸ هفته نامه شارلی ابدو٬ که قرار است فردا چهارشنبه ۱۴ ژانویه بیرون بیاید آماده ی توزیع شده است. این اولین شماره از این نشریه فکاهی است که بعد از ترور تحریریه آن توسط تروریست های اسلام گرا منتشر می شود. شجاعت و سرعت عمل تحریریه ی جدید٬ که بعد از هفت روز از این واقعه ی اسف بار اقدام به انتشار این نشریه کردند ستودنی است. بر روی جلد شماره ی جدید شارلی ابدو٬ تصویر محمد را می بینیم که در حالی که اشک از چشم اش سرازیر است شعار «من شارلی هستم» را در دست دارد. بر بالای سر او هم نوشته شده است که «همه چیز بخشیده شد».

شماره ی جدید هفته نامه ی شارلی ابدو که قرار بود در یک میلیون نسخه منتشر شود٬ در سه میلیون نسخه بیرون خواهد آمد و به قیمت سه یورو در فرانسه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. تلاش تحریریه جدید این خواهد بود که این نشریه به طور مرتب و هفتگی منتشر شود. قرار است شارلی به مانند گذشته٬ نشریه ای «بی مسوولیت و بدجنس و به شدت انتقادی» باشد.

کارتون روی جلد این شماره از مجله را کارتونیستی با نام هنری Luz کشیده است. او که رونال لوزیه نام دارد از جان به در بردگان ترور هفتم ژانویه است. او می گوید همه به ما نگاه می کنند٬ ما تبدیل به سمبل هایی شده ایم٬ درست مثل کارتون های مان! ما ناچاریم بار مسوولیتی سمبولیک را به دوش بکشیم٬ چیزی که تصاویر شارلی منتقل کننده ی آن نیست. این بسیار عالی است که اشخاص از ما حمایت می کنند ولی این در تضاد با آن چه تصاویر شارلی هستند می باشد.

ما٬ برای همکاران مان در نشریه شارلی ابدو٬ موفقیت و استمرار در کار آرزو می کنیم.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016