دوشنبه 20 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> این پیرمرد ایران را به خاطر نابود شدن زندگیش لعنت می‌کند!

وبلاگ ناظران رادیو فرانسه - در حالی که این روزها توجه بسیاری از رسانه ها اتفاقات پیرامون داعش، جبهه النصره و دیگر گروه های جهادگرا در سوریه معطوف است اما قربانیان غیر نظامی جنگ چه در مناطق تحت کنترل مخالفان و همچنین در مناطق تحت کنترل ارتش سوریه به دلیل عدم پایبندی دو طرف به قوانین جنگ و عدم هدف قراردادن غیرنظامیان ادامه دارد.

به تازگی ویدئویی از استفاده نیروهای ارتش سوریه از بمب بشکه ای توسط کنشگران حقوق بشر منتشر شده است. این ویدئو دقایقی پس از نابودی خانه قربانیان گرفته شده است. در این ویدئو مردی در حال فریاد دیده میشود که به طور مشخص با نام بردن از دو کشور ایران و روسیه، آنها را از عاملین نابودی خانه و کشته شدن اقوامش میداند.


آنگونه که در ویدئو دیده میشود، به نظر میرسد هیچ کدام از افرادی که در ویدئو دیده میشوند عضو گروه های شبه نظامی و یا جهادگرا نیستند و بمب بشکه ای محل سکونت غیرنظامیان را هدف قرار داده است.

پیرمرد مدام در ویدئو تکرار میکند:"حالا به من بگید من چه کار کنم خدا پدر ایران را لعنت کند خدا پدر روسیه را لعنت کند"



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این ویدئو به گفته فعالان سوری در روزهای پایانی سال 2014 در منطقه ای در نزدیکی حلب گرفته شده است. منطقه ای که توسط هلیکوپترهای ارتش سوریه، توسط بمب بشکه ای مورد حمله واقع شده است.

1178781.jpg



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016