پنجشنبه 6 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> ارسال عکس خبرنگار ایرانی از داخل هواپیمای که سقوط کرد

آخرین پست اینستاگرام میلاد اسلامی
حسین جوادی خبرنگار ورزشی روزنامه وطن امروز و میلاد اسلامی عکاس خبرگزاری تسنیم در حادثه سقوط ایرباس در فرانسه به رحمت ایزدی پیویستند. گفتنی است، این هواپیما در مسیر بارسلون از اسپانیا به سمت دوسلدورف آلمان درحرکت بود که به هنگام رسیدن به کوههای آلپ در نزدیکی شهر دیگنه لس بینز (Digne-les-Bains) سقوط کرد.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عکسی که دو خبرنگار ایرانی که در سانحه هوایی جنوب فرانسه کشته شدند، همراه با همکاران دیگرشان انداختند
2015-03-25.NFrjXug.jpg
تیر پرس - این آخرین عکسی است که دو خبرنگار ایرانی که در سانحه هوایی جنوب فرانسه کشته شدند، همراه با همکاران دیگرشان انداختند.

میلاد حجت الاسلامی، خبرنگار خبرگزاری تسنیم (بالا، چپ) و حسین جوادی، خبرنگار روزنامه وطن امروز (پائین، چپ) که برای دیدن بازی ال کلاسیکو (بارسلونا - رئال مادرید) به بارسلون سفر کرده بودند در راه بازگشت به دوسلدورف در سقوط هواپیمای جرمن‌وینگز کشته شدند.

پیام یونسی‌پور و سعید زاهدیان، دو خبرنگار دیگری که در این عکس هستند، گفته‌اند که این عکس را در وین، درست پیش از سفر میلاد و حسین گرفتند. آنها می‌گویند که قرار بوده که آن‌ها مسافر بارسلون باشند، اما در آخرین لحظه از این سفر صرف‌نظر کردند.

پیام یونسی پور درباره این دو خبرنگار گفته:‌ ما برای پوشش بازی‌های تیم ملی به وین آمده بودیم،‌ و آنها برای پوشش خبری ال کلاسیکو با هزینه شخصی خود به بارسلون رفتند و شوق و ذوقشان برای پوشش بازی‌ها حسادت برانگیز بود. آنها برای تهیه بلیت ارزان قیمت‌تر، دو روز در فرودگاه بارسلون معطل شده بودند و سرانجام سوار هواپیمایی شدند که سقوط کرد.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016