چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> مراسم عقد ایرانی یک زوج همجنس‌گرا (تصویر)

تقاطع - نازی کاویانی، وبلاگ‌نویس مقیم کالیفرنیا به تازگی عکسی را منتشر کرده که در آن یک زوج هم‌جنس‌گرا در مراسمی ایرانی به عقد یکدیگر درآمده‌اند.

خانم کاویانی در توضیحی برای این عکس نوشته است:

«یکی دو ماه پیش در صفحه فیسبوک یکی از دوستان بسیار عزیزم با سه عکس از یک جشن عقد و عروسی روبرو شدم. البته مثل همیشه که از دیدن عکس‌های عروسی‌های ساده و صادق خوشحال می‌شوم و لبخندی به بزرگی صورتم از کنج لب‌هایم شروع می‌شود و تا چشمانم را تبدیل به یک خط خندان تبدیل نکند رهایم نمی‌کند، شاد شدم و دلم به وجد آمد.

اما خوشحالی این بار بیش از همیشه بود. برای اینکه این مجلس عروسی بسیار ساده و سراسر عشق، سفره عقد و ازدواجِ ایرانی دو مرد همجنس‌گرا بود. از هر زاویه ای که به عکس‌ها نگاه می‌کردم خوشحال می‌شدم. جشن شان چه ساده و بی‌آلایش بود. دوستان‌شان چه خوشحال بودند. خودشان چه شادمان بودند. دوستی که عکس‌ها را به اشتراک گذاشته بود هم یادداشت شیرینی پای عکس‌ها گذاشته بود. یکی از دومردی که این زوج را تشکیل می‌دادند، پای عکس‌ها روی فیسبوک نوشته بود: “ممنونم مینا که عکس‌های مراسم ازدواج مرا اینجا گذاشتی. (…) و من هنوز از عشق و حمایت جامعه ایرانی از خودمان سرخوشیم. بعد از اینکه بیش از ۳۴ سال از عمرم را در روابط متعهد گذرانده‌ام، بسیار زیباست که به عنوان شهروندی با حقوق برابر شناخته شوم.”

از صدای سخن عشق ندیدم خوش‌تر ... یادگاری که در این گنبد دوار بماند»





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016