شنبه 30 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> سانسور سرود ملی آمریکا به بهانه نقص فنی!

db7eea04_M.jpg

پارسینه نوشت: سانسور سرود ملی آمریکا در مسابقه والیبال، که با پیروزی قاطع والیبالیست‌های کشورمان همراه بود، با واکنش رسانه‌های مختلف همراه شده است.

پخش تصاویر زنده از استادیوم 12 هزار نفری آزادی دقایقی قبل از اذان مغرب آغاز شد و این تصاویر با کیفیت تمام و بدون هیچ مشکلی در حال پخش بود، تا نوبت به پخش سرود ملی دو تیم ایران و آمریکا رسید. ناگهان به دلیل آنچه از جانب گزارگشر بازی مشکل فنی اعلام شد صدا قطع گردید و به محض پایان یافتن سرود ملی آمریکا، این مشکل به ظاهر فنی برطرف شد.

همچنین سینما ژورنال نوشت: توقع مخاطبان رسانه ملی مدتهاست که بی پاسخ مانده است. توقع راستگویی به مخاطبان حقیقت جویی که حالا از نظر درجه آگاهی به رشد چشمگیری رسیده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

درست است که ورزش جدای سیاست است، درست است که بارها عنوان شده مردم ما با مردم آمریکا دشمن نیستند اما در هر صورت هیچ وقت از رسانه ملی توقع نداریم سرود ملی آمریکا را برای ما پخش کند!

اما این توقع را هم نداریم که برای عدم پخش این سرود، ناراستی تحویل ما بدهند و به بهانه نقص فنی تصاویر مربوط به مراسم آغاز بازی را با قطع صدای ورزشگاه بشنویم و هنگام پخش سرود ایران ناگاه متوجه شویم که چه جالب، نقص فنی برطرف شد!

مخاطبان رسانه ملی که طی چند سال اخیر بشدت هم ریزش کرده اند از این ترفندهای ناراست نخ نما شده ناراضی هستند و ترجیح میدهند آقای مجری مرد و مردانه به آنها بگوید: مشکل از سرود آمریکاست، لطفا به گیرنده های خود دست نزنید!



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016