جمعه 12 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> رادان با انتشار عکسی به نوشتن نامه عذرخواهی بر اثر تهدید اشاره کرد

radanforce1.jpg
وبلاگ ناظران رادیو فرانسه - پس از قانونی اعلام شدن ازدواج زوج‌های همجنسگرا در تمامی امریکا، این خبر واکنش‌های موافق و مخالف فراوانی در ایران نیز به همراه داشت. اما شاید پر سر و صداترین واکنش، متعلق به بهرام رادان، سوپراستار سینمای ایران بود.

او در توییتر خود نوشته بود:"رأی دیروز دیوان عالی امریکا در قانونی اعلام کردن ازدواج همجنسگراها اتفاقی تاریخی بود، شاید به اندازه لغو برده‌داری... از لینکلن تا اوباما..."

radanforce2.jpg

حمایت آشکار بهرام رادان به واکنش نشریه محافظه‌کار کیهان منجر شد. مقاله‌ای انتقادی که پیشنهاد ممنوع‌التصویری و برخورد با بهران رادان در آن مطرح شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته منابع مطلع، پس از این اتفاق، بهرام رادان به حراست وزارت ارشاد احضار شده است و ماحصل این احضار، نامه‌ای با امضای بهرام رادان خطاب به روزنامه کیهان بود. نامه‌ای حاوی عذرخواهی از مردم ایران که حتی در آن همجنسگرایی امری قبیح عنوان شده بود. اما این ماجرا تا نقطه پایان هنوز فاصله فراوانی دارد.

بهرام رادان امروز در صفحه اینستاگرامش عکسی از یکی از فیلم‌های خود منتشر کرد. در این عکس، فردی، اسلحه‌ای را به سمت بهرام رادان نشانه رفته است. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی ازجمله فیس‌بوک معتقدند او با انتشار این عکس می‌خواهد به تهدید و اجبار او به نوشتن نامه "عذرخواهی"اشاره کند.

radanforce3.jpg



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016