چهارشنبه 28 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> موش و مار زنده خوردن برای تقویت ایمان

teaser-serpent-pasteur-pret1.jpg

وبلاگ ناظران رادیو فرانسه - طی ماه‌های گذشته یک کشیش انجیلی در افریقای جنوبی به خاطر رفتار و کارهای عجیبش حسابی در این کشور معروف شده است.

این کشیش که در قامت پیامبری خود خوانده حاضر شده، در مراسم شفای بیماران آنها را برهنه می‌کند، روی آنها راه می‌رود، به آنها موش و مار می‌خوراند و عکس تمامی این کارها را نیز منتشر می‌کند. ساکنان محلی که از دست او به ستوده آمده بودند بالاخره به این "کلیسا"حمله کردند و آن را در آتش سوزاندند. این مسئله به درگیری شدید بین مردم و طرفداران او منجر شد.

teaser-serpent-pasteur-pret2.jpg

کشیش، پنوئل امنگونی، رهبر یک کلیسای انجیلی در یکی از حلبی‌آبادهای شمال غرب پرتوریا پایتخت افریقای جنوبی است. رفتار و کارهای عجیب او، ماه‌ها است که نظر رسانه‌های افریقای جنوبی را به خود جلب کرده است. او با عریان کردن و لمس کردن افراد می‌گوید گناهانشان را پاک می‌کند، به نمازگزاران دستمال توالت می‌دهد و می‌گوید این را بخورید، مزه شکلات می‌دهد و بسیاری از پیروان او نیز آن را تأیید می‌کنند. این "کلیسا"تصاویر این "معجزات"را نیز در صفحه فیسبوک خود منتشر می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هیلک استاد روزنامه‌نگاری در دانشگاه پرتوریا است او شاهد بوده است که یکی از دانشجویان دانشگاه توسط اعضای این کلیسا مورد حمله واقع شده است. این در اتفاق پس از آن رخ داده است که دستیار کشیش به افراد حاضر در آنجا گفته است موی آن خانم دانشجو غذا است.

دانشجوی جوان به شدت ترسیده بود و زمانی که اعضای کلیسا داشتند موهای او را قیچی می‌کردند فریاد می‌زد. اما نهایتاً تصمیم گرفت از کسی شکایت نکند

[این خانم در توضیح به رسانه‌ها گفته است که او در این ماجرا زخمی نشده و تصمیم گرفته آن را فراموش کند]

teaser-serpent-pasteur-pret3.jpg



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016