چهارشنبه 25 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> سلفی جنجالی اردوغان با جنازه سرباز ترک + تصویر

چاپ عکسی ساختگی از اردوغان خندان در حال سلفی گرفتن نزدیک تابوت یک سرباز کشته شده، حمله پلیس ترکیه به دفتر مجله "نقطه"(Nokta) و مصادره تمامی نسخه‌های چاپی این مجله را بدنبال داشت.

به گزارش ایسنا، ساختمان دفتر نقطه در استانبول به اتهام توهین به رجب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و تبلیغات تروریستی مورد حمله پلیس قرار گرفت.

مدیر مسئول این مجله در پیام توییتری نوشت که افسران پلیس دوبار به دفتر وی آمده‌اند. سردبیر این مجله نیز به اتهام توهین به رئیس‌جمهور ترکیه و تبلیغات تروریستی دستگیر شد.

نسخه‌های جدید این مجله به دستور دادستان کل استانبول مصادره شدند.

این مجله در بیانیه‌ای اعلام کرد:





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شاید این تصویر که ما بر روی جلد مجله به چاپ رساندیم و باعث حمله پلیس به دفتر مجله شد،‌ گزنده، بی رحمانه یا حتی نگران کننده باشد اما این کاری که ما انجام دادیم، برای یک نهاد رسانه‌ای جرم محسوب نمی شود بلکه این شکلی از سخن گفتن است.

اما این تصویر می‌تواند انتقادی به اظهارات رجب طیب اردوغان درباره قربانیان و جان باختگان نظامی در درگیری با کردها باشد؛ وی گفته بود که خانواده این سربازان باید به خاطر شهادت آنها خوشحال باشند.

مجله نقطه در بیانیه خود آورده است: اردوغان گفت که شهادت دلیل خوشحال بودن است، مردم زمانی سلفی می گیرند که خوشحالند. این تصویر بر روی جلد مجله انتقاد به حرف‌های اخیر اردوغان است.


خانه 70ملیون دلاری که از چنگ بیانسه و جی زی درآمد!


چهره های مشهور امریکایی که ورشکسته شدند


تصاوير ديده نشده از كودتاي ٢٨ مرداد


بدترین‌ های شرکت های هواپیمایی بین المللی جهان


تصاویر امروز و دوران جوانی ستارگان +۷۰ ساله هالیوود


لوکس ترین رستوران های تهران



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016