یکشنبه 24 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> تصویری از لبخند فرح پهلوی که در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود

خبرگزاری ایرانشهر - انتشار تصویری از فرح پهلوی که در خلال گقتگو با دو خبرنگار ایرانی‌آمریکایی لب به خنده گشوده است، با استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو و تا کنون بیش از هزاران بار باز نشر شده است. این تصویر برای نخستین بار در صفحه فیس بوک مهدی آقازمانی یکی از خبرنگاران حاضر در آن مصاحبه منتشر شده بود.

به گزارش سرویس رسانه‌های ایرانی‌ خبرگزاری ایرانشهر انتشار تصویری از جریان مصاحبه شهبانو فرح پهلوی آخرین ملکه ایران که با مهدی آقازمانی و نیک آهنگ کوثر گفتگو کرده است، موجی از هیجان و جذابیت برای کاربران ایرانی فیس بوک ایجاد کرده است. این تصویر تا لحظه مخابره خبر بیش از هزاران بار بازنشر شده و یکی از لینک‌های داغ فارسی در فیسبوک بوده است.

در این تصویر که به وسیله نیک‌آهنک کوثر (روزنامه نگار و سردبیر سایت خودنویس) گرفته شده است، شهبانو فرح پهلوی و مهدی آقازمانی (روزنامه نگار ایرانی آمریکایی) در حال خندیدن دیده می‌شوند، در حالی که مهدی آقازمانی که این تصویر را برای نخستین بار در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد در ذیل آن نوشت: «عاشق است... عاشق ایران، عاشق همسرش، فرزندانش و همه ما، همه ما که جای فرزندان اوییم. بزرگوار است و مهربان، دوست و همزمان. مادر است مادر همه ما ایرانیان. خنداندمش و او از صمیم قلب خندید و نیک آهنگ، این شکوه شادمانه را در این تصویر ماندگار کرد.»





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نیک‌آهنگ کوثر یکی از خبرنگاران حاضر در این گفتگوی ویژه به خبرگزاری ایرانشهر گفت: «در این تصویر که دست کم در سالیان گذشته مشابه آن دیده نشده است، نشانه‌های بارزی از امید به «پیروزی نور بر تاریکی»، آنچه شهبانو مصاحبه خود را با بیان آن تمام کردند به چشم می‌خورد.»

نیک‌آهنگ کوثر در خصوص موضوع مصاحبه و حال وهوای آن گفت: «متاسفانه از بیان جزئیات مصاحبه به دلیل امانت داری رسانه‌ای معذورم و به زودی نسخه دیداری این مصاحبه متفاوت از رسانه افق ایران وتلویزیون اندیشه و متن آن از سایت خود نویس منتشر خواهد شد و مطمئنم محتوای سوالات بسیاری را شگفت زده خواهد کرد.»


سوئیت های لوکس استادیوم ها، برای طرفداران پولدار!


داستان یک عمل جراحی تغییر جنسیت در ایران


رهبران جهان با موهای مدل "هیپستری"!


خوش لباس ترين زنان ۲۰۱۵



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016