شنبه 10 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> تیتر کیهان: سوغات فرنگِ روحانی! (تصویر)

روزنامه کیهان در شماره امروز خود و در تیتر صفحه نخست این روزنامه به سفر روحانی به پاریس و امضای 20 سند همکاری بین ایران و فرانسه واکنش نشان داد و در کنایه ای نوشت: «سوغات فرنگ / رونق اقتصادی ایران یا فرانسه؟!»

کیهان در ادامه می نویسد: بازگشت شرکت‌هایی چون پژو به عنوان دستاورد سفر رئیس‌جمهور از فرانسه که در زمان تحریم‌ها فعالیت‌ خود را نیمه کاره‌ رها کردند نشان می‌دهد کشور فرانسه توانسته با در اختیار گرفتن بازار ایران گامی در راه خروج از بحران اقتصادی خود بردارد!

روزنامه وطن امروز نیز به سفر رئیس جمهور به فرانسه اعتراض کرد و در تیتر صفحه نخست شماره امروز خود نوشت: «خرید پاریس مزد پلیس بد را ایران داد!».





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وطن امروز در ادامه نوشت: روحانی به فرانسه رفت. آن هم درست یک روز پس از آنکه فرانسه خواستار اعمال تحریم‌های جدید از سوی اتحادیه اروپایی علیه ایران شده بود! او مورد استقبال سرد و خشک فرانسوا اولاند قرار گرفت و در طول مراسم استقبال یا در مراسم امضای تفاهمنامه‌ها کسی لبخند اولاند را ندید و این در حالی است که لبخند از صورت حسن روحانی نمی‌افتاد.

شاید این تلقی از برخورد اولاند با رئیس‌جمهور ایران به خاطرات بد و بی‌اعتمادی ما به فرانسوی‌ها باشد. به هر حال تفاهم نامه‌ها میان طرفین امضا شد و فرانسه مزد نقش خود در مذاکرات را از ایران گرفت!


ماندانا کریمی جدیدترین بازیگر ایرانی الاصل سینمای هند


با بازيگران ايراني تبار در بريتانيا آشنا شوید


جذاب ترین مهمانداران زن هواپیمایی های مختلف


آگهي هاي تبليغاتي قبل از انقلاب


نوه شمس پهلوی: کاخ مادربزرگم را به من پس بدهید



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016