شنبه 22 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> قورمه‌سبزی با گوشت خوک!

منصوره ناصرچیان - طنز سایت تحلیل روز

یکی بود، یکی نبود، روزی روزگاری در سرزمین‌های نه چندان دور، سرزمینی اسلامی از دل یک سرزمین پادشاهی به وجود آمد. قاعدتا نام ملت به امت تغییر پیدا کرد و شهروندان تبدیل به افراد صغیری شدند که برای نوعِ پوشیدنِ لباس، نوعِ موادِ خوراکی، ارتباط جنسی، نوع دین و گرایش جنسی بدون اجازه از ولایت فقیه قدرت انتخابی نداشتند.

آنها از امت به امت شهیدپرور بعد از جنگِ دست‌ساز که آنرا جنگ تحمیلی نام گذاشتند، ارتقا یافتند. ولایت فقیه به امت تحمیل کرد که نقشی در به وجود آوردنِ جنگ نداشته و این جنگ به آنها تحمیل شده. امامِ بنیان‌گذار امتِ اسلامی فرمودند: جنگ نعمت است. این «نعمت» حدود یک میلیون کشته و مجروح جنگی به همراه ۵۶۱ میلیارد دلار خسارت مالی به بار آورد.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تمرکز ولایت فقیه روی مجازات امت اسلامی گذاشته شد تا امت به خود اجازه ندهد که در سودای رفتن به جهنم باشد. همه راه‌ها در این سرزمین اسلامی بدون چون و چرا باید به بهشت ختم شود. زنان نباید نقش حوریان نازک بدن بهشتی را ایفا کنند، آنها باید حجابی اسلامی داشته باشند تا مردان امت به گناه نیفتند و چند قدم از حوریان بهشتی دور نشوند.

مجازات زنانی که تار موی خود را به بیرون می‌اندازند و آرایش غیر قابل قبول امت اسلامی را دارند، تذکر حجاب ،تهدید، کتک زدن و گاهاً زندان می‌باشد. این‌گونه امت اسلامی راه خود را به سوی بهشتِ برین هموار کرد. ترانس‌جندرها طبق فتوای ولایت فقیه باید تکلیف‌شان را روشن کنند و تحمیلی عمل جراحی تعیین جنسیت بشوند که خدای نکرده همجنس‌گرایی باب نشود چون امت اسلامی به مسیر خود یعنی به بهشت نخواهد رسید.

امت اسلامی باید از خوردن گوشت خوک بپرهیزد و به باده‌گساری نپردازد چون بهشت، با مزایای «شراباً طهورا» را به سرعت نور از دست می‌دهند، و هیچ مسلمانی از امت اسلامی اجازه‌ی تغییر دین را ندارد مگر بخواهد از مسیحیت یا یهودیت به اسلام بگرود تا بتواند در بهشتِ مسلمانان راه بیابد، و علمای امت اسلامی تمام مجازات‌های شریعت اسلامی را برای اصلاح امت می‌خواهند که در انتها بهشت را به آنها هدیه دهند.

سنگسار یک زن مسلمان، قطع دستِ و پای (ضربدری) دزدان، قصاص چشم در برابر چشم، اعدام همجنس‌گرایان، نوکیشان و کنش‌گران سیاسی به عنوان «رحمانیت» مالکان امت اسلامی از اهم موارد برای سوق دادن امت به سوی بهشت می‌باشد و هم‌چنین امت اسلامی، دنیا را باید محل گذر بداند و تمام تلاشش برای آن دنیایش باشد.

حالا با این تفاسیر افرادی هستند از امت اسلامی که بهشت را می‌خواهند دور بزنند و گاها شده که در سرزمین اسلامی شراب نه خیلی طهورا و گوشت خوک نه از نوع ذبح اسلامیش وارد بازار می‌شود و دل علمای اعلام را به درد می‌آورد که چرا این امت متوجه نیستند که بهشت را به بها بدهند نه به بهانه. در منزل بعضی جهنمیان که به هیچ صراطی مستقیم نمی‌شوند و از زیر مجازات‌های اسلامی فرار می‌کنند، می‌توان قورمه‌سبزی با گوشت خوک و شراب مست کننده خورد و بعد با استغفار قطعه‌ای زمین در بهشت برین برای خود خرید.

وعده‌ی خاصی راجع به گوشتِ خوک ذبح اسلامی در بهشت نشده و هم‌چنان تضمینی برای مهیا بودن قورمه‌سبزی وجود ندارد، پس بفرمایید قورمه‌سبزی با گوشت خوک!


هنرمندان ایرانی چگونه تناسب اندام خود را حفظ می کنند؟


این زن طراح هتل لوکس فرشته در تهران است


بازیگرانی که در نقش روحانی ظاهر شدند


وقتی پدر و مادر ایرانی داشتن "تابلو" می شود!



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016