یکشنبه 8 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> حسام نواب صفوی، هنرپیشه ایرانی: جمهوری اسلامی امنیت اروپا را برعهده بگیرد! (+ تصویر)

حسام نواب صفوی، بازیگر سینما پس از بازگشت از سفری به اروپا همزمان با حملات تروریستی به بروکسل، پیشنهاد کرد: از نيروهاي امنيتي و دفاعي ايران تقاضا مي كنم امنيت اروپا را به عهده بگيرند

نواب صفوی در اینستاگرام خود نوشت:

نيروهاي ايراني رسم مسلماني را به جا آورند و مردم اروپا را نجات دهند.

من همين الان رسيدم به خانه به ايران، قرار بود تمام شهرهاي اروپا را ببينم، اما اگر بخواهم به عنوان يك شاهد عيني براي شما تعريف كنم مردم در اروپا در خانه حبس شده اند.

دو روز در فرودگاه بودم تمامي پروازها دقيقه به دقيقه پر ميشد همه مي خواستند فقط فرار كنند در خيابان وقتي راه مي رفتم هر لحظه هر كسي از كنارم رد مي شد احساس مي كردم همان لحظه انتحاري خود را منفجر مي كند.
من از قلب شهرهاي اروپا ميآيم، مردم بسيار وحشتزده اند همه جا پليس مستقر است اما به نظر من گروه تروريستي داعش هيچ ترسي از پليس اروپا ندارد امروز وقتي به ايران رسيدم لذت امنيت را حس كردم هر چند كه فكر مي كردم محال است به ايران برسم اگر وضع به همين منوال پيش برود چيزي از اروپا باقي نمي ماند.

از نيروهاي امنيتي و دفاعي ايران تقاضا مي كنم امنيت اروپا را به عهده بگيرند و اين انسانها را از وحشت و تكه تكه شدن و مرگ نجات دهد و رسم اسلام واقعي را به جا بياورند. چون اين گروه تروريستي فقط از نيروهاي ايران وحشت دارند. خوشحالم كه امروز را در امن ترين كشور دنيا سپري مي كنم و در بين شما هستم.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ساحل های معروف دنیا برای گردشگری جوانان


تصاوير تازه از بازيگر ايراني، بهارك صالح نيا


تصاوير ديده نشده از شيراز در ١٠٠ سال قبل


عكس هاي فشن مدل ایرانی، حميد فدايي


ديدار پرويز پرستويي با بزرگان سينماي ايران


تصاوير جديد چكامه چمن ماه



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016