جمعه 31 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> یک بوسه‌ی عاشقانه‌! (تصویر)

تقاطع - یک نقاشی دیواری از بوسه‌ی ولادمیر پوتین و دانلد ترامپ بر روی دیوار بیرونی رستورانی در شهر "ویلنیوس"، پایتخت لیتوانی، مورد توجه گسترده‌ی شبکه‌های خبری و اجتماعی در سراسر جهان قرار گرفته است.

"دومینیکاس سِکائوسکاس"، صاحب این رستوران درباره‌ي دلیل سفارش این نقاشی به خبرگزاری فرانسه گفته که شباهت‌هایی میان رییس جمهوری روسیه و کاندیدای احتمالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا می‌بیند.

او در توضیح بیشتر می‌گوید: «به نظر می‌رسد که ما در دوره‌ی جدیدی از جنگ سرد به سر می‌بریم و شاید در امریکا رییس جمهوری سر کار بیاید که به دنبال دوستی با روسیه باشد. ترامپ و پوتین شباهت‌های زیادی با هم دارند از جمله این‌که هر دو بسیار خودخواه و مغرور هستند. این‌که با هم دوستی کنند واقعا سرگرم‌کننده خواهد بود.»





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نخستین بار در آذرماه (دسامبر) سال گذشته بود که دانلد ترامپ و ولادمیر پوتین در اظهاراتی از یکدیگر تمجید کردند. در آن زمان، رییس جمهوری روسیه، ترامپ را فردی “باهوش”، “با استعداد” و “رنگارنگ” توصیف کرد و گفت «او بدون تردید رهبر کامل رقابت‌های انتخاباتی امریکا است».

در واکنش به این سخنان، ترامپ به رسانه‌های امریکایی گفت: «این‌که مردی که در داخل و خارج کشورش، بسیار مورد احترام قرار دارد، از شما به خوبی تعریف کند، همیشه باعث افتخار است. من همیشه احساس کرده‌ام که امریکا و روسیه باید با یکدیگر در شکست دادن تروریسم و باز گرداندن صلح جهانی هم‌کاری کنند. لازم نیست بگویم که تجارت و سایر منفعت‌ها از احترام متقابل به دست می‌آید.»

این اظهارات ترامپ با انتقاد گسترده‌ی جمهوری‌خواهانی روبه‌رو شد که روسیه‌ی پوتین را تهدیدی بزرگ برای امنیت ملی امریکا قلمداد می‌کنند.


مدلینگ آناهیتا درگاهی عروس علی پروین


تعطيلات زمستاني شاه در سوييس


همه همسران روسای جمهور ایران


مراسم اختتاميه سريال شهرزاد با حضور هنرمندان



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016