جمعه 7 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> تصاویر دیدنی از دانشجویان خارجی دانشگاه جهانی المصطفی در جمهوری اسلامی

مهر - جامعه‌ المصطفی العالمیه به معنای دانشگاه جهانی المصطفی، نهادی علمی و بین‌المللی با هویت حوزه‌ای است که در زمینه گسترش علوم اسلامی، انسانی و اجتماعی با رویکرد آموزشی، پژوهشی و تربیتی فعالیت دارد.

سازمان مرکزی جامعه المصطفی در قم قرار دارد و بیش از ۱۷۰ واحد آموزشی، تربیتی و پژوهشی در داخل و خارج کشور دارد. این واحدها در کشورهای اندونزی، انگلستان، لبنان، نروژ، نیجریه، هند و ... و در داخل کشور در شهرهای قم، مشهد، اصفهان، قشم و گرگان فعال است.نمایندگی گرگان در سال ۱۳۷۵ گشایش یافت و ویژه اهل سنت است، به همین دلیل خاص‌ترین نمایندگی به شمار می‌رود.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



















مرکز امکانات مناسبی را برای رفاه، تربیت و آموزش افراد مجرد و متاهل فراهم کرده است، افزون بر کمک هزینه تحصیلی، دانش‌پژوهان مجرد از تسهیلات خوابگاه رایگان و خوراک نیم‌بها استفاده وافراد متاهل نیز، کمک هزینه ماهانه مسکن و مهدکودک برای فرزندان خود دریافت می‌کنند.

افراد پس از ثبت‌نام، دوره‌های کاردانی تا دکترا را زیرنظر مدرسان اهل سنت و شیعه از کشورهای مختلف سپری می‌کنند. اکنون ۲۵۰ دانش‌پژوه زن و مرد از ۲۰ ملیت گوناگون مانند آلمانی، نیجریایی، چینی، روس، تاجیک، افغان، ترک و ... در آن مشغول تحصیل حوزوی می‌باشند.

آموزش زبان فارسی به عنوان زبان پایه در دوره‌ای ۶ تا یکساله صورت می‌گیرد تا دانش‌پژوهان برای نگارش مقالات علمی در سال‌های بعد، توانایی لازم را داشته باشند. آنها افزون بر درس‌های عمومی، ابتدا با فقه خود ( حنفی، مالکی، شافعی و ...) آشنا می‌شوند و پس از آن دیگر فقه‌ها را می‌آموزند.


مقایسه چهره بازیگران ایرانی قبل و بعد از انقلاب


افراد مشهوری که اعضای بدنشان را بیمه کرده اند


افراد مشهور ایرانی که بر اثر حوادث رانندگی فوت کردند


تصاویر منفورترین رهبران دنیا در صد سال اخیر


تصویری: بریتنی اسپیرز ۳۴ ساله شد! (مراسم بیلبورد ۲۰۱۶)



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016