شنبه 6 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> تصویری: خنده‌های هیستریک دیکتاتور کره شمالی پس از پرتاب موشک بالستیک

العربیه - کیم جونگ، دیکتاتور کره شمالی، که به موشک علاقه شدیدی دارد پس از پرتاب موشکی بالستیک از یک زیردریایی که روز چهارشنبه صورت گرفت، روز پنجشنبه طی مراسمی از فرط خوشحالی در حضور ژنرال‌هایش به صورت هستریک خندید.

تلویزیون رسمی کره شمالی کیم جون را که از فرط خوشحالی می رقصید نشان داد. و روزنامه Sinmun Rodong نیز تصاویر رقص و خوشحالی او و جنرالهایش را منتشر کرد.

کیم جونگ با اینکه هنگام شلیک موشک از زیردریایی در ساحل نزدیک مکان پرتاب حاضر بود، اما علاقمند بود که بار دیگر نحوه شلیک آن را از طریق فیلم مشاهده کند و خوشحالی خود و ژنرال‌هایش را به همگان نشان دهد.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





چهارشنبه 24 آگوست ساعت 5 و 30 دقیقه به وقت محلی، کره شمالی یک فروند موشک بالستیک را از یک زیردریایی به سمت دریای ژاپن پرتاب کرد. ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی بامداد چهارشنبه یک فروند موشک بالستیک را از زیردریایی به سمت دریای ژاپن شلیک کرده است. این آزمایش موشکی حوالی ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد چهارشنبه به وقت محلی در نزدیکی شهر سینپو صورت پذیرفت.

پیونگ یانگ پیش از این تهدید کرده بود که به رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی که به مدت دو هفته در آب‌های اطراف شبه‌جزیره کره برگزار می‌شود، واکنش نشان خواهد داد.

کره شمالی ماه گذشته نیز دو موشک از نوع «رودونگ» را در دریای ژاپن آزمایش کرده بود که یکی از آن‌ها موفق به طی مسافتی نزدیک به 1000 کیلومتر شد. این کشور در تیر ماه هم سه موشک بالستیک دیگر را به طور همزمان آزمایش کرد.


تصاوير جدید اینستاگرامی مدل ایرانی صدف طاهريان


بالاترین دستمزد بازيگران زن در ايران


زوجهایی که همزمان با هم با رژیم و ورزش لاغر شدند


خوابيدن بچه ها در هر شرايطي!



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016