یکشنبه 4 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> آلبوم عکس: شهاب حسینی؛ از شانه بهروز وثوقی تا آغوش محمدرضا نقدی

تقاطع: شام‌گاه جمعه (۲ مهر-۲۳ سپتامبر)، مراسم افتتاحیه‌ی جشنواره‌ی فیلم “مقاومت” با حضور مقامات ارشد نظامی و دولتی، و نیز گروهی از سینماگران حامی حکومت در «تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی» در تهران برگزار شد.

shahamNaghVosughi1.jpg

محسن رضایی (فرمانده اسبق سپاه پاسداران و دبیر کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام)، محمدرضا نقدی (فرمانده بسیج)، عبدالعلی علی‌عسگری (رییس صداوسیما)، و سینماگرانی چون شهاب حسینی، علی نصیریان، نادر طالب‌زاده، جواد شمقدری، جهانگیر الماسی و مسعود جعفری جوزانی از حاضران در مراسم افتتاحیه این جشنواره بودند.

در این مراسم از سردیس فرج‌الله سلحشور، سینماگر درگذشته‌ی حامی حکومت رونمایی شد و علیرضا افتخاری نیز ترانه‌‌هایی را برای حاضران اجرا کرد.

هم‌چنین شهاب حسینی جایزه‌ی تندیس بهترین بازیگر سریال‌های تلویزیونی را به خاطر بازی در سریال “شوق پرواز” از دستان فرمانده بسیج و رییس صداوسیما دریافت کرد.

حسینی تنها ده روز قبل، در فضایی متفاوت در لس‌آنجلس امریکا، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد فستیوال “اکشن در فیلم”، به خاطر بازی در فیلم “هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند” شده بود.

او این جایزه را به بهروز وثوقی، بازیگر مطرح سینمای پیش از انقلاب که در میان مدعوین حضور داشت تقدیم و از وی به عنوان بهترین بازیگر تاریخ سینمای ایران یاد کرد.

در تصاویر، عکس‌هایی از این دو مراسم متفاوت با حضور شهاب حسینی را می‌بینید.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


















حاشيه سازي حسين تهي و بانوان بی حجاب براي عوامل فيلم باركد


پرویز پرستویی با ایرانیان خارج از کشور در ونکوور


فعال ترین بانوان ایرانی در رشته پرورش اندام


مقاماتي كه از اسلام چهره اي منفور ساختند



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016