جمعه 9 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> انتشار ویدئو «مخ‌زنی» آنلاین جوان عربستانی و دختر امریکایی با بازداشت عاشق پیشه پایان یافت

abousin.teaser2.jpg
وبلاگ ناظران رادیو فرانسه - برای ماه‌ها و ماه‌ها یک جوان ۱۹ ساله سعودی به نام ابوسن با یک دختر نوجوان امریکایی به صورت تصویری چت می‌کرد. اما این یک چت کاملاً خصوصی نبود. نحوه رفتار، خنده‌های او با دندان‌های خاصش و شیوه‌های عجیبش برای دلبری که ویدئوهای آن که توسط دختر امریکایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود میلیون‌ها دنبال کننده و هوادار پیدا کرد اما دولت عربستان انگار خیلی از این ویدئوها خوشش نیامد چرا که این نوجوان عربستانی دیروز به اتهام رفتار غیراخلاقی بازداشت شد.

ابوسن در پی انتشار ویدئوهایش با کریستینا کروکت در تمام دنیا معروف شد. ویدئوهایی که ابوسن با تقریباً دانستن تنها چند لغت انگلیسی سعی می‌کند "مخ‌زنی"کند. از کریستینا تقاضای ازدواج می‌کند، او را به اسلام دعوت می‌کند و از اینکه این دختر مشروب می‌خورد حسابی عصبانی می‌شود. اتفاقاتی که همه آنها به صورت مستقیم برای هزاران نفر در حال پخش شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بازداشت

پلیس ریاض ابوسن را در حال رانندگی در کنار دو دوستش بازداشت کرد. گویا حتی صحنه بازداشت او نیز در زمانی بود که او در حال گفتگو با یک کاربر کویتی بوده است و این صحنه برای صدها نفر در حال پخش بوده است. در ویدئو توقف یک خودروی پلیس در پشت خودروی ابوسن دیده می‌شود.

ویدئوی بازداشت ابوسن، در دقیقه ۱۰:۴۷ دوستان او می‌گویند که با حکم بازداشت، ابوسن دستگیر شده است.

یک روز پس از بازداشت ابوسن، پلیس عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد علت بازداشت ابوسن رفتار غیر اخلاقی او بوده است.
سخنگوی پلیس عربستان در گفتگو با یک روزنامه محلی گفته است:"هردوی آنها [ابوسن و کریستینا] دست به رفتار غیر اخلاق زده‌اند و هزاران نفر بیننده در سراسر دنیا داشته‌اند بیشتر بینندگان آنها از جهان عرب بوده‌اند."
اگر ابوسن به تختی از اصول شریعت متهم شود می‌تواند به سه سال حکم زندان محکوم شود.

"آی لاو یو کریستینا"
گفتگوها بین کریستینا و ابوسن برای اولین بار در "یو نو"و سپس در "یو تیوب"منتشر شد و نظر هزاران نفر را خود جلب کرد.

به طور مثال در این ویدئو ابو سن در حال سیگار کشیدن از کریستینا درخواست ازدواج می‌کند. کریستینا به او پاسخ می‌دهد که "تو فقط سیزده سال داری"اما ابوسن قسم می‌خورد که 20 ساله است و شروع به خواندن یک آهنگ عربی برای کریستینا می‌کند.

این ویدئو یکی از اولین ویدئوهایی است که از کریستینا و ابوسن منتشر شده است. آنها برای گفتگو دچار مشکل هستند چرا که ابوسن انگلیسی صحبت نمی‌کند و کریستینا هم عربی نمی‌داند.

کریستینا پیش از این در یوتیوب ویدئوهایی درباره نحوه آرایش کردن منتشر می‌کرد اما با انتشار ویدئوهایش با ابوسن به ستاره‌ای در یوتیوب بدل شده است و بیش از ۷۰۰ هزار دنبال کننده در یوتیوب پیدا کرده است. ناظران با او تماس گرفت تا نظر او را درباره بازداشت ابوسن پرس و جو کند اما تا این زمان پاسخی از سوی او دریافت نکرده است.

این اولین بار نیست که یک کاربر سعودی به علت انتشار ویدئو در شبکه‌های اجتماعی بازداشت می‌شود. در سال ۲۰۱۶ یک مرد توسط پلیس مذهبی عربستان به علت انتشار تصاویر خود که به عابران خیابان در ریاض "آغوش رایگان"[فری هاگ] پیشنهاد داده بود بازداشت شد.


اولين حضور گلشيفته فراهاني به همراه همسر در جشن سينمايي پاريس


رضا پهلوي در كنار پاملا اندرسون براي مراسم حمايت از يهوديان


فروش پرده بكارت ملكه زيبايي ٢٠١٦ روسيه در دوبي!


نگين ميرصالحي مدل ايراني برند گوچي


عکس هایی که دنیا را تغییر دادند



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016