چهارشنبه 21 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> حاج منصور ارضی: کره حسینی‌تر بازی کرد – نحوهٔ بازی ایران باعث ننگ‌ تیم ملی‌ بود

نوشته ای طنزاز سایت گشنیز
حاج محمد ارضی معروف به منصور ارضی، از معروف‌ترین مداحان ایران و جهان، پس از بازی ایران و کره جنوبی در چارچوب مقدماتی جام جهانی‌ ۲۰۱۸، در برنامهٔ فوتبال برتر گفت: «تیم کره خیلی‌ حسینی‌تر و عاشورایی‌تر از ما بازی کرد. علی‌‌رغم اینکه در این بازی لباس تیم ما سفید، و لباس کره قرمز به رنگ لباس شمر بود، ما زننده‌ی تک گل بازی و شمر بن ذی‌الجوشن زمین شدیم»

یوسفی گزارشگر برنامهٔ فوتبال برتر از کارشناس برنامه، حاج منصور پرسید: «یعنی‌ ما باید گل به خودی میزدیم؟ چون این تیم کره مشخصا قصد گل زدن نداشت و می‌خواست جوانان حسینی‌ ما را به خوشحالی و گناه و توهین به بیت امام حسین بکشاند .»





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حاج منصور در پاسخ گفت: «ما قوانین فوتبال را بلدیم. نمیگوییم که واضحاً گل به خودی بزنند. ولی‌ باید نامحسوس بازنده میشدیم، چرا که همانطور که آیت‌الله یزدی فرمودند، زیانی که از این باخت به ما وارد شود چندین برابر با عزاداری عاشورا جبران خواهد شد.»

در ادامه حاج منصور با حاج‌رضایی به بحث در مورد مربی‌ تیم ملی‌ پرداختند. حاج‌رضایی از عملکرد کیروش دفاع میکرد ولی‌ حاج منصور که گفته می‌شود مداحی را از ۵ سالگی تحت نظارت عموی خود حسن ارضی آموخته‌است گفت: «هرچه آتش است از گور این کیروش وهابی بلند میشود»


پارتي هاي شبانه با "تم" سفيد در ايران


حال و هواي هنرمندان در شب تاسوعا


محبوب‌ترین خودروهای ایرانی کدامند؟



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016