چهارشنبه 17 آذر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> تصویری: محبوبیت ترامپ در کردستان عراق

وبلاگ ناظران رادیو فرانسه - یک رستوران به تازگی در شهر دهوک در منطقه کردستان عراق شروع به کار کرده است. این به تنهایی اتفاقی عجیبی نیست اما وقتی نام این رستوران "دانالد ترامپ"باشد و آرمش نیز سر رییس‌جمهور آینده امریکا باشد، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. دانالد ترامپ در کارزار انتخاباتی خود در چندین مورد از استقلال منطقه کردستان عراق حمایت کرد و همچنین مواضع تندی علیه گروه "دولت اسلامی"گرفت.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





پس از پیروزی وی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، بسیاری از مردم در منطقه کردستان عراق پیروزی او را جشن گرفتند. مواضع دونالد ترامپ پیرامون منطقه کردستان عراق مانند بسیاری دیگر از موارد در نوعی خود متناقض‌نما است. او از یک سو خود را طرفدار کردهای معرفی کرده است اما از سوی دیگر علاقه خود به صدام حسین دیکتاتور سابق عراق که بارها و بارها کردها را مورد قتل عام قرار داده است پنهان نکرده. صدام در سال ۱۹۸۸دست کم ۵هزار کرد عراقی را در حلبچه توسط سلاح شیمیایی گاز خردل قتل عام کرد.

با این حال حمایت از ترامپ در منطقه کردستان عراق به جایی رسیده است که به گزارش رسانه‌های محلی برخی از والدین نام نوزادهای پسر خود را ترامپ گذاشته‌اند


ماشین های لوکس چند تن از ایرانیان موفق


سام اصغری دوست پسر ایرانی بریتنی اسپیرز


اكران خصوصي فيلم "سلام بمبئي"با عوامل هندي در تهران


تصاویری از عشاقِ امریکاییِ فیدل!


تولد چهارقلوها در سيستان و بلوچستان



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016