چهارشنبه 15 دی 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> كتك خوردن طلبه هنگام امر به معروف + تصویر

خبرگزاری هرانا ـ سعید کمریان طلبه نهاوندی پس از درگیری با شهروندان تحت عنوان “امر به معروف” مضروب و با فک شکسته راهی بیمارستان شد. کارشناسان بسیاری همواره مسئله امر به معروف را دخالت در حوزه شخصی زندگی افراد و متضمن رواج بی قانونی و خشونت دانسته و نسبت به آن هشدار داده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید کمریان طلبه نهاوندی پس از ورود به مجادله مابین دو شهروند مضروب و با فک شکسته راهی بیمارستان شد.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



تیرماه سال ۹۳ بود که طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و پس از تصویب کلیات این طرح، بررسی جزییات آن در صحن مجلس کلید خورد و سپس ایرادات شورای نگهبان به این طرح از سوی وکلای ملت رفع شد. شورای نگهبان نیز در تاریخ ۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری این طرح مهم را تأیید کرد.

علی لاریجانی رئیس وقت مجلس نهم نیز پیش قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را برای اجرا به دولت ابلاغ کرد.

هرچند دولت مخالفت خود را با قانون امربه‌معروف از طریق نامه ای به آیت الله خامنه ای اعلام کرد که وی نیز آن را به هیئت حل اختلاف ارجاع دادند، در نتیجه بررسی ها نیز هیئت حل اختلاف قوا با تایید نظر مجلس ایرادی را که دولت گرفته بود رد کرد.

کارشناسان بسیاری همواره مسئله امر به معروف را دخالت در حوزه شخصی زندگی افراد و متضمن رواج بی قانونی و خشونت دانسته و نسبت به آن هشدار داده اند.


خانم هایی که با مردان میلیاردر ازدواج کردند


آخوندهاي جنجالي و مشهور ايران!


تب شروع فصل اسكي در بين جوانان تهراني


مدارك لازم برای ایرانیان جهت اخذ ويزاي كشورهای مختلف


معروفترین نام خانوادگی درکشورهای مختلف



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016