جمعه 24 دی 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> ویدئوی جنجالی "ببوس و فرار کن" پای پلیس را به ماجرا باز کرد!

وبلاگ ناظران رادیو فرانسه - یک کاربر یوتیوب در هند فکر می‌کرد می‌تواند عنوان "بهترین شوخی سال ۲۰۱۷" را با فیلمبرداری از لحظه بوسیدن زنان در خیابان کسب کند اما خیلی زود به اشتباه خود پی برد. ویدئوی او در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای بسیار کرد و البته باعث خنده کسی هم در هند نشد. این اتفاق چند روز بعد از تعرض‌های جنسی در شهر بنگلور رخ داد.

در یکی از ویدئوها که به طور گسترده‌ای در هفته‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی پخش شد، از این کاربر یوتیوب با عنوان "کریزی سامیت" (سامیت دیوانه) در حال بوسیدن غیر منتظره سه زن در خیابان فیلم گرفته می‌شود. او این سه زن را در خیابان می‌بوسد و بلافاصله پا به فرار می‌گذارد. از این صحنه‌ها فرد دیگری فیلمبرداری می‌کند.

در یکی از این موارد، او به یک زوج نزدیک می‌شود. مرد را کنار می‌زند و زن را می‌بوسد و سپس در حالی فرار می‌کند که مرد همراه زن در تلاش برای گرفتن او دیده می‌شود. این تصاویر جنجال زیادی در هند کرد و باعث شد تا پلیس دهلی پرونده‌ای درباره این فرد که در کانال یوتیوب خود ۱۵۰ هزار مشترک دارد تشکیل دهد.

تاریخ انتشار این ویدئو دقیقا مشخص نیست اما زمانی به‌طور گسترده پخش شده که خبر تعرض جنسی دسته‌جمعی در شب سال نو در بنگلور جنجال برانگیز شده بود. چندین زن اعلام کرده بودند که مورد تعقیب مردان قرار گرفته بودند، بدن آن‌ها توسط مردان دستمالی شده بود، مورد رفتار خشونت آمیز قرار گرفته بودند و از آنها دزدی شده بود. ماجرا زمانی به اوج خود رسید که وزیر داخلی ایالت کارناتاکا، زنانی را که مورد تعرض قرار گرفته بودند متهم کرد که "به مانند غربی‌ها"لباس پوشیده بودند. او اضافه کرده بود: "این‌ها چیزهایی هستند که اتفاق می‌افتد". کابران شبکه‌های اجتماعی بین اتفاق شهر بنگلور و تعرض جنسی "کریزی سامیت" ارتباط برقرار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این ورزشها را بعد از سن 50 هرگز انجام ندهید


تصاویری متفاوت از آیت الله جنتی


تابعیت این کشورها را میشود خرید! + هزینه


ايران از دريچه دوربين عكاس ايتاليايي


مانکن های با جرات بی آرایش ویکتوریا سیکرت در مقابل دوربین



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016