شنبه 25 دی 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> پوستر جنجالی شهرداری قزوین (تصویر)

شهردار قزوین برای پوستر جنجالی حجاب استعفا داد

طنز نوشته ای از وبلاگ خبرگزاری گشنیز: geshnews.com

مسعود نصرتی شهردار قزوین به خاطر جنجال رسانه‌ای پوستر حجاب از مقام خود استعفا داد. علیرضا منجم، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین ضمن اعلام این خبر گفت شهردار محترم تشخیص داد که ادامه کار او برای دولت تدبیر و امید حاشیه می‌آفریند در حالی که چیزی که اکنون پرسپولیس به آن نیاز دارد تمرکز روی بازی‌های غیرملی و صرف فعل خواستن است.

پوستر جنجالی حجاب در قزوین یک سه راهی را با چندین پریز فرو رفته در آن نمایش می‌داد که این تشبیه با عکس العمل انقلابی مردم شهیدپرور شهر شهید رجایی روبرو شد.

piriz001.jpg

آیت الله عبدالکریم عابدینی در تجمع خودجوش آحاد مردم که پس از نماز جمعه در برابر بانک قوامین شکل گرفت گفت: «نمایش چند پریز با یک زن توهین آشکار به سنت‌های جنسی باستانی شهر اردشیر بابکان و شاه تهماسب است. باید پرسید مرز خودباختگی و استحاله سنت‌ها در قالب دفاع از ارزش‌ها تا کجا ادامه پیدا می‌کند؟»

شهرداری قزوین گفت سوءتفاهم پیش آمده برای افکار عمومی قابل درک است و در نسخه‌های بعدی پوستر از آداپتور استفاده می‌شود. با این حال جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه بین المللی امام خمینی با تجمع مقابل اداره برق خواهان ممنوعیت فروش سه راهی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

priz002.jpeg
دکتر روازاده در این باره به خبرنگار هنری گشنیز گفت ذهن مومنان هنوز در مرحله دهانی است و بنابراین استفاده از تمثیل شکلات و زرورق برای حجاب بهتر از نمادهای مدرنیزه زده غربی مانند الکتریسته و مغناطیس است. دکتر روازاده گفت برخلاف پریز و سوراخ پریز که آشکارا جنسیت زده است و به دو عالم نرینه و ماده تقسیم می‌شود، تمثیل شکلات جنسیتی سیال دارد و هم می‌تواند به زن تعبیر شود و هم به سایر شیرینی‌ها که البته بهتر است پادرازی باشد و البته هر کسی سلیقه‌ای دارد اما من پاهای کشیده را ترجیح می‌دهم.


این ورزشها را بعد از سن 50 هرگز انجام ندهید


تصاویری متفاوت از آیت الله جنتی


تابعیت این کشورها را میشود خرید! + هزینه


ايران از دريچه دوربين عكاس ايتاليايي


مانکن های با جرات بی آرایش ویکتوریا سیکرت در مقابل دوربین



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016