چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384

فرمانده نيروي انتظامي استان تهران: مطابق قانون با زنان مانكن خياباني برخورد مي‌كنيم، فارس

خبرگزاري فارس: در حاليكه سخنگوي قوه قضائيه از عدم لزوم برخورد نيروي انتظامي با بدحجابي و اكتفا به تذكر در اين زمينه خبر مي‌دهد فرمانده نيروي انتظامي استان تهران بر "برخورد قانوني" با زناني كه با پوشش‌هاي زننده در خيابانها رفت و آمد مي‌كنند، تاكيد دارد.

سردار زارعي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي فارس گفت: برخورد با زناني كه با پوشش‌هاي زننده و مانكني در خيابانها رفت و آمد مي‌كنند به عنوان جرم مشهود از سوي نيروي انتظامي انجام مي‌شود.
وي در پاسخ به سوالي در خصوص اينكه با توجه به اينكه هنوز تعريف دقيقي از كلمه مانكن وجود ندارد چگونه با اين افراد برخورد صورت مي‌گيرد، گفت: پوشش اين افراد مشخص است بطوريكه با پوشيدن شلوارهاي كوتاه كه گاهي تا زير زانو هم مي‌آيد و روسري‌هايي كه نمي‌توان اسم آن را روسري گذاشت امنيت اخلاقي جامعه را تهديد مي‌كنند كه با آنها به عنوان مظاهر علني فساد و جرائم آشكار از سوي ناجا برخورد مي‌شود.
فرمانده نيروي انتظامي استان تهران با بيان اينكه مطابق قانون برخورد با جرائم آشكار در مرحله اول نيازي به حكم قضائي ندارد، گفت: در برخورد با جرائم آشكار به دليل اينكه ممكن است تا اخذ حكم قضائي اتفاق ديگري رخ دهد نيازي به حكم قضائي در مرحله مقدماتي نبوده و پليس در اينگونه جرائم ضمن برخورد با مجرم و دستگيري وي مقدمات تحويل آن را به مراجع قضايي انجام مي‌دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي قوه قضائيه ديروز اعلام كرده بود كه نيروي انتظامي حق برخورد و بازداشت افراد بد حجاب را نداشته و در برخورد با اين موضوع فقط مي تواند تذكر دهد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22416

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده نيروي انتظامي استان تهران: مطابق قانون با زنان مانكن خياباني برخورد مي‌كنيم، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016