چهارشنبه 22 تیر 1384

تروريست‌‏ها گروگان ايراني را سر بُريدند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

يك گروه تروريستي ناشناس وابسته به اهل‌‏سنت اعلام كرد گروگان خود را كه يك نيروي امنيتي ايران بوده به قتل رسانده است.
به گزارش سرويس ديپلماتيك خبرگزاري كار ايران ( ايلنا )، بنا بر اعلام شبكه تلويزيوني العربيه، اين گروه تروريستي كه مدعي است فرد يادشده را ماه گذشته در ايران ربوده، با انتشار يك نوار ويديويي، صحنه سر بُريدن اين گروگان را به تصوير كشيد.
خبرگزاري رويترز گزارش داد: العربيه كه از اين گروه با عنوان "منظمه جندالله‌ للمجاهدين‌‏السنه" ( سازمان سربازان خدا براي مجاهدان اهل‌‏سنت ) است، صحنه قتل اين گروگان را پخش نكرد.
بر پايه اين گزارش، شبكه العربيه تنها بخش‌‏هايي از اين نوار را پخش كرد كه در آن يك فرد نقابدار، گروگان يادشده را كه چشم‌‏هاي وي بسته است روي زمين مي‌‏خواباند و فرد ديگري با يك قبضه چاقو به وي نزديك مي‌‏شود.
اين شبكه تلويزيوني، بيستم ژوئن گذشته، يك نوار ويديويي را از گروهي كه خود را "منظمه خبرالله" ناميده، منتشر كرد كه در آن تهديد شده بود چنانچه مقامات ايراني، اعضاي زنداني اين گروه را آزاد نكنند اين نيروي امنيتي را به قتل خواهد رساند و سرِ وي را به‌‏عنوان هديه، براي رئيس‌‏جمهوري منتخب خواهد فرستاد.
اين گروه، با تعيين ضرب‌‏الاجلي سه‌‏هفته‌‏اي تهديد كرده بود كه اگر اعضاي بازداشت‌‏شده اين گروه آزاد نشوند گروگان خود را خواهد كشت.
براساس اعلام شبكه تلويزيوني "العربيه"، اين فرد در يك منطقه نامعلوم در ايران، در گروگان اين گروه بوده است.
گفتني است در هفته‌‏هاي اخير و پس از آشوب‌‏ها و انفجارهاي اخير در استان خوزستان، تعدادي از عناصر آشوبگر وابسته به گروه‌‏هاي تروريستي بازداشت شده بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است اين خبر و نيز خبر تهديد سه هفته پيش اين گروه تروريستي مبني بر قتل گروگان ايراني خود، هيچ بازتابي در رسانه‌‏هاي غربي نداشت و اين در حالي است كه خبر قتل گروگان‌‏هاي غربي، همواره به محض انتشار، به عنوان نخست رسانه‌‏هاي غربي تبديل مي‌‏گردد اما ايران به‌‏عنوان بزرگترين قرباني تروريسم همواره از سوي رسانه‌‏هاي غربي به حمايت از تروريسم متهم مي‌‏شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تروريست‌‏ها گروگان ايراني را سر بُريدند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016