شنبه 1 مرداد 1384

حقيقت‌‏جو: تشكيل هر حزبي از جمله حزب دولت‌‏ساخته را بايد به فال نيك گرفت، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

نماينده تهران در مجلس ششم، گفت: علت تشكيل احزاب دولت ساخته، تمايل آنها به سازماندهي بدنه اجتماعي و برقراري ارتباط بيشتر با مردم است و اين تلاش‌‏ها عموما در جهت حفظ قدرت است، اگرچه اين افراد نياز چنداني به قدرت اين چنيني ندارند اما به هرحال تشكيل اين احزاب را بايد به فال نيك گرفت.

فاطمه حقيقت‌‏جو در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا" تشكيل احزاب دولت ساخته را ناشي از تمايل تاسيس‌‏كنندگان آن به حفظ قدرت دانست و گفت: تشكيل احزاب حتي به صورت ياد شده گامي در جهت توسعه سياسي است، تشكيل اين احزاب باعث مي شود كه چهره‌‏هايي كه تا به حال فعاليت سياسي خود را در خفا انجام مي‌‏دادند، اكنون به صورت علني‌‏تر كار سياسي انجام مي‌‏دهند و در همين راستا بايد مسووليت برنامه و فعاليت سياسي خود را بپذيرند و اين مساله باعث تقويت شفافيت سياسي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حقيقت‌‏جو تصريح كرد: وابستگي احزابي كه تشكيل مي‌‏شوند به دولت و رئيس جمهوري چندان مهم نيست بلكه اين كه بايد در قالب يك حزب و به صورت شفاف‌‏تر عمل كنند، خوب است.
نماينده تهران در مجلس ششم خاطرنشان كرد: اين كه اين افراد با فعاليت حزبي ناچار به شفافيت بيشتري در عمل هستند، نويد خوبي مي‌‏دهد.

Copyright: gooya.com 2016