دوشنبه 25 مهر 1384

دادستان عمومي و انقلاب خوزستان: تا كنون عاملان حوادث اخير اهواز دستگير نشده‌اند، ايسنا

احتمال مي‌دهيم عاملان بمب‌گذاري‌هاي اخير با انفجارهاي گذشته ارتباط داشته باشند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

دادستان عمومي و انقلاب استان خوزستان گفت: شايعه‌ي دستگيري فردي در ارتباط با انفجارهاي اخير شهرستان اهواز را تاييد نمي‌کنم و تاکنون در اين رابطه فردي دستگير نشده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ايرج اميرخاني اظهار داشت: تاکنون گزارشي مبني بر دستگيري شخص يا اشخاصي در اين رابطه به دست ما نرسيده و اميدواريم پس از جلسه امروز با اداره کل اطلاعات ابهامات موجود برطرف شود.

وي تصريح كرد: در ارتباط با بمب گذاري‌هاي قبلي در اهواز افرادي شناسايي و دستگير شدند که پرونده اين افراد در مرحله‌ي تحقيقات و رسيدگي است و تاکنون حکمي براي آنها صادر نشده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و اطلاع رساني قوه‌ي قضاييه،دادستان عمومي و انقلاب خوزستان گفت: افراد دستگير شده در انفجارهاي گذشته اعتراف کرده بودند، قرار بود بمب‌هاي بعدي را در مراکز شلوغ شهر منفجر کنيم تا وحشت بيشتري در بين مردم ايجاد شود.

وي ادامه داد: با توجه به گفته‌هاي اين افراد، احتمال مي‌دهيم عاملان بمب‌گذاري‌هاي اخير با انفجارهاي گذشته که مقابل فرمانداري، سازمان مسکن و شهرسازي و سازمان مديريت اين شهرستان اتفاق افتاده بود، ارتباط داشته باشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دادستان عمومي و انقلاب خوزشتان خاطرنشان كرد: در انفجارهاي 23 مهرماه در خيابان نادري اهواز تاکنون 6 نفر به شهادت رسيده‌اند و حدود 102 نفر نيز زخمي شده‌اند که بيشترين تلفات مربوط به انفجار بمب دوم بوده است.

Copyright: gooya.com 2016