شنبه 19 آذر 1384

حميدرضا ترقي در رابطه با سانحه سقوط هواپيما: طرح مشكلاتي ناشي از تحريم در اين شرايط رد گم كردن از ضعف‌هاي داخلي است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


يك عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: بايد از طريق برخورد با افرادي كه به عواقب تصميم‌گيري‌هاي خود توجه نمي‌كنند، جلوي تصميمات ناپخته در بحث حمل و نقل هوايي گرفته شود.


حميدرضا ترقي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) با اشاره به اظهاراتي مبني بر تغيير خلبان پرواز سي - 130 با هدف اصرار در پرواز، افزود: اگر اين امر صحت داشته باشد بايد به صورت جدي با مسوولاني كه بدون توجه به عواقب بعضي از تصميم‌گيري‌ها صرفا تصميم مي‌گيرند به صورت جدي برخورد شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درباره‌ي هر نوع ارتباط بين حوادث و سوانح به وقوع پيوسته در خطوط هوايي ايران و تحريم‌هاي اقتصادي كه در آن به سر مي‌بريم نيز اظهار داشت: دليل ندارد ضعف‌هاي مديريتي داخلي و سهل‌انگاري برخي مسوولان را به حساب تحريم بگذاريم و به عقيده من طرح مشكلات ناشي از تحريم در اين شرايط رد گم كردن از ضعف‌هاي داخلي است.


وي همچنين عاقبت بررسي سانحه هوايي روز سه‌شنبه را به لحاظ جديتي كه در قوه قضاييه و دولت نسبت به اين امر وجود دارد، اميدواركننده دانست.

Copyright: gooya.com 2016