یکشنبه 20 آذر 1384

بادامچيان: اصلاح‌طلبان در هشت سال گذشته رفوزه شدند، ايسنا

دشمنان تحمل ايران هسته‌يي را ندارند

خبرگزاري دانشجويان ايران - قزوين
سرويس: سياسي

قائم‌مقام دبيركل حزب موتلفه اسلامي با بيان اين‌كه «دموكراسي ايراني، بهترين نوع دموكراسي است» گفت: وقت آن رسيده است كه همه با هم براي حل مشكلات بسيج شويم.

به گزارش ايسنا اسدالله بادامچيان كه به دعوت جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) قزوين با موضوع «در كجاي تاريخ ايستاده‌ايم؟» سخن مي‌گفت، اظهار داشت: مقوله دموكراسي براي اولين بار در ايران ابداع و با فرهنگ ايران عجين شده است.

وي با اشاره به دوران هخامنشيان افزود: كوروش به عنوان دومين پادشاه هخامنشي هزاران سال قبل، حكومت‌داري را بر پايه عقل انجام داد و نوع حكومتش به لحاظ نظام اقتصادي حاكم بر آن، بهتر از تمام پادشاهان دنيا بود.

بادامچيان در عين حال با اشاره به اين كه از هيچ پادشاهي در دنيا خوشش نمي‌آيد و هيچ پادشاهي را قبول ندارد، ادامه داد:‌ اما به هر صورت، پادشاه ما از پادشاه يونان و رم خيلي بهتر بود.

اين فعال سياسي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به تلاش غرب براي از بين بردن هويت فرهنگي ايرانيان اظهار داشت: آن‌ها مي‌خواهند هويت فرهنگي و اصيل ما را بگيرند و به ما هويت تبعي بدهند. هدف آنان وابستگي ماست؛ اما ما براي اين كه هويت خود را حفظ كنيم بايد تاريخمان را بشناسيم.

وي افزود: غرب نمي‌تواند پيشرفت را تحمل كند. آن‌ها تصور نمي‌كردند جوانان ما به فناوري هسته‌يي دست پيدا كنند. براي همين تحمل ايران هسته‌يي براي آن‌ها سخت است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي در ادامه با اشاره به انتخابات سوم تير، گفت: در حالي كه همه مي‌گفتند پايبندي مردم ايران به ارزش‌ها كمتر شده است، همه ديدند مردم به احمدي‌نژاد راي دادند كه مدافع ارزش‌هاست.

بادامچيان هم‌چنين به نقد عملكرد اصلاح‌طلبان در هشت سال گذشته پرداخت و افزود: برخي از اصلاح‌طلبان كه از حمايت بوش و امثال وي بهره مي‌بردند و در هشت سال گذشته به نام دوم خرداد و به بهانه اين كه مديران پيام دوم خرداد را دريافت نكرده‌اند، آن‌ها را كنار گذاشتند، در اين سالها رفوزه شدند و دوران آن‌ها به پايان رسيد. حالا وقت آن رسيده است كه همه با هم براي حل مشكلات بسيج شويم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بادامچيان: اصلاح‌طلبان در هشت سال گذشته رفوزه شدند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016